17 Ağustos 2020 Pazartesi

Eminiz ki Sekine Duası Herkes gibi Sizi de Şaşırtacak

 

Eminiz ki Sekine Duası Herkes gibi Sizi de Şaşırtacak

Sekine Duasının Birbirinden İlginç Yorumları

Sekine duasının sakinleştirici ve rahatlatıcı etkisini hayatında gören insanlar, bu duayı daima yapmanın ve uygulamanın ne kadar faziletli olduğunu hayatlarında bizzat yaşayarak görmüşlerdir. Bu anlamda sekine duasının nasıl yapılması gerektiği hususunu ve duanın detaylarını bu sitede daha önce paylaştık. Linkini de şuraya alıyoruz:

Bu yazımızda ise sekine duası ile huzur bulan ve hayatı değişen 2 kişinin neler yaşadıklarını sizinle paylaşmak istedik ve bu sayede sizler de sekine duasının size neler katabileceğini ve hayatınızda hangi değişikliklere vesile olabileceğini öğrenin istedik:

İşte bize başından geçenleri anlatmak isteyen ilk okuyucumuzun söylemleri:

Sekine Duası Hayatımı Kurtardı

“Hayatımın hiçbir döneminde bu kadar sıkıntı yaşadığımı ve bu kadar dert içerisinde kaldığımı hiçbir zaman hatırlamıyorum. Yaşım 40’a merdiven dayamasına rağmen, hiçbir zaman bu kadar derdin ve sancılı bir hayatın içine girmemiştim. Bu sancılı dönemi atlatabilmek için yalvar yakar her türlü yola başvurdum ve Allah’ın bana merhamet etmesi için her türlü duayı denedim. Ne zaman ki sekine duası ile tanıştım, işte o zaman hayatımın düzene gireceğine dair bir umut ışığı içimde belirdi ve Allah’ın bana merhametini dost kılacağını anladım. Sekine duası sayesinde bütün borçlarımı eda ederek insanlar içerisinde yeniden alnıaçık ve minnetsiz bir şekilde yaşamaya başladım. Aynı zamanda eşimle aramdaki bütün sıkıntıların düzeldiğine ve Allah’ın şefkati sayesinde hayatımın yeniden rayına oturduğuna şahit oldum. Ben sekine duasının bu kadar etkili ve güçlü olduğunu önceden fark etmiş olsaydım, bunu daha önce uygular ve sıkıntılarımı atlatmak için mutlaka çabalardım; fakat şimdi yakınlarıma ve çevremdeki insanlara sekine duası mucizesini anlatarak bu insanların da istifade etmesini ve hayatlarında yolunda gitmeyen her türlü dertlerini bu dua sayesinde çözüme ulaştırmalarını istiyorum ve anlatıyorum.”

Şimdi de sekine duasının mucizesi ile hayatına farklılık katan ve yine ciddi değişimler ile eski halinden kurtulup yeni güzelliklere yelken açan bir başka insanın paylaşımlarını sunuyoruz:

Bir Kadın Olarak Sekine Duası Yaptım

“Bir kadın olarak kısmetimin açılmaması ve bahtımın yaver gitmemesi, beni adeta delirtiyordu. Çevremdeki insanların bana evde kalmış gözüyle bakması ve kısmetimin kapalı olmasını düşünmeleri ve bu durumdan dolayı benden adeta bir cüzzamlı gibi kaçmaları ve kenar gezmeleri, beni hakikaten üzüntünün dikalasına sevk ediyordu. Böylesine derin bir üzüntü ve böylesine sıkıntılı bir psikoloji içerisinde bulunduğum süreçte, belki de hayatımı sonlandırmanın en mantıklı fikir olduğunu defalarca düşündüm ve kısmetimin kapalı olması dolayısı ile bu sancılı süreci hiçbir şekilde atlatamayacağımı hayal etmeye başladım. İşte bu noktada imdadıma bir arkadaşımın tavsiyesi olan sekine duası yetişti. Bu sekine duasının birçok insanın hayatını değiştirme kapasitesine sahip olduğunu dile getirince bu arkadaşım (her ne kadar ilk etapta güvenmesem ve itimat etmesem de ne olur ne olmaz diye) duayı uygulamaya başladım.

7 gün boyunca duayı yapınca adeta aklımdaki ve kalbimdeki perdeler birer birer kalktı ve içime bir inşirah ve huzur dolmaya başladı. Allah’ın kainatı neden yarattığını bir anda idrak etmeye başladım ve benim bu dünyadaki pozisyonum gözlerimin önünde beliriverdi. Cenabı Hakk’ın bana merhameti sayesinde ve sekine duasının mucizevi tesiri ve gücü vesilesiyle bütün sıkıntılarımın bir anda kalktığını ve dünyanın en mesut insanlarından biri olduğumu hissetmeye başladım. Bu durum hala devam etmekte ve garip bir şekilde bu durumu yaşadığım andan itibaren tam 4 tane kısmetim çıktı. Bunlardan biri ile evlenmeyi düşünüyorum ve hayatımın bundan sonraki bütün kısımlarında sekine duası yaparak Allah’ın şefkatinin ve rahmetinin daima benimle olmasını arzuluyorum. Herkese sekine duasını tavsiye ediyorum.”

Evet, görüldüğü gibi sekine duası insanların hayatını değiştirebilecek ve onların hayatına anlam katabilecek bir enerji ile doludur, nitekim İslam alimleri de bu duayı doğru uygulayan insanların yaşadıklarını anlatarak ufkumuzu açmakta ve önümüzdeki engelleri kaldırarak bize hakikatin ışığını sunmaktadırlar. Bu anlamda sizler de sekine duası ile hayatınıza ışık tutabilir ve yaralarınıza merhem sürebilirsiniz.

 


PAYLAŞ

Yazar:

0 yorum: