20 Temmuz 2017 Perşembe

Biletucuz’ u Seçin Kârlı Çıkın

Biletucuz’ u Seçin Kârlı Çıkın

  Erişim çeşitleri arasında, daha önceki senelerde her ne kadar kara yolu ile erişim yaygın olarak seçenek edilse de, son zamanlarda artık eş değer olarak, hava yolu erişimlerine da bir hayli ehemmiyet verilmektedir. Elbette ki uçak ile erişim, kara yolu erişimlerine göre kat ve kat daha hızlı olmasından dolayı, pek çok kişinin zamandan tasarruf edebilmesini sağlamaktadır. Acil yetişilecek bir toplantı, bir aile yemeği veyahut özel bir gün için, kilometrelerce yolu, ne yazık ki saatler sürerek kat edebiliyorsunuz. Bu vaziyette da ne yazık ki gitmeniz şart olan noktaya oldukça geç erişmeniz halinde, erişilecek olanları kaçırıyorsunuz. Böylelikle de tüketiciler artık uçak bileti satın alarak, gidecekleri yerlere, oldukça uygun ücretlere ve hızlı bir şekilde gerçekleştiriliyorlar.
Bilet ücretleri pahalı mı?
  Her ne kadar daha önceki dönemlerde uygun uçak bileti bulmak zor olsa da, artık günümüz de hizmet veren hava yolu şirketlerinin artış göstermesi ile doğru orantılı olarak, ücretlerde da bir düşüş yaşanmaktadır. Tüm hava yolu şirketleri birbirleri ile bir rekabet içerisinde olmalarından dolayı, ücretlerde yaşanılan düşüşler, yolculara fırsat tanıyor. Böylelikle artık çok daha iyi fiyatlar dahilin de biletler satın alarak, yolcular gerçekleştirebiliyorsunuz.
49,99 TL ‘ ye bilet satın alabilir miyim?
  Şöyle bir vaziyet var ki, 49,99 TL ye bilet satın alabileceğiniz gibi, doğru vakiti seçenek ederseniz, ‘’ biletucuz ‘’ tarafından, 19,99 TL’ ye dahi biletler satın alabilmek olası oluyor. Nasıl oluyorsa hava yolu şirketleri ile erişim sağlamak bu kadar ucuz diye düşünüyorsanız, erken rezervasyonun ucuz uçak bileti istikametinde yardımcı olduğunu bilmenizi isteriz.
  Elbette ki son dakika alınan biletlerde 49,99 TL’ den başlayan fiyatlar ile 500 TL’ ye kadar bilet bulabilmek mümkün oluyor. Uçuş tarihiniz ile bileti satın aldığınız tarih ne kadar uzak olursa, bilet ücretleri da o kadar düşük oluyor. Son vakitlere bırakılan fiyatlar ise, koltukların büyük bir bölümünün dolu olmasından kaynaklı olarak yükseklik gösteriyor. Yeniden elbette ki promosyonlu uçak bilet listelerine erişerek, bu kapsamda daha uygun uçak bileti satın alınabile de, erken rezervasyon kadar indirim kazanmak olası olmuyor.
Kredi kartı ile satın alabilir miyim?
  Şayet ki, hava yolu şirketlerine veyahut şehir ve kazalarda bulunan şubelerine ziyaret gerçekleştirmeniz olanaksız ise, bu vaziyette; kredi kartı bilgilerini kullanarak, ucuz bilet almak olası oluyor. Kredi kartına ise 9 taksit olanağını biletucuz azaları kullanabilirken, kart numarası, kart üzerinde yer alan isim ve soyisim, son kullanma tarihi ve kredi kartının arka bölümünde yer alan güvenlik kodu bilgilerini kullanarak, bilet satın alınabilmektedir.
Ödemeler güvenli mi?
  ‘’ Biletucuz ‘’ resmi web sayfası üzerinden satın alınan biletler, uçak bileti almak isteyenler için, güvenli ödeme seçenekleri ile beraber bitirmektedir. Böylelikle de her hangi bir mesele olmadan, satın alma işlemleri güvenli bir şekilde gerçekleşecektir. 


Biletucuz’ dan Ucuz Bileti Yakala

Biletucuz’ dan Ucuz Bileti Yakala

  Bildiğiniz gibi son senelerde hava yolu şirketlerine verilen ehemmiyet bir hayli artmış vaziyette. Bu da kuşkusuz ki, hem oldukça güvenli, hem daha hızlı ve bunun yanı sıra ücretlerde yapılan indirim ve fırsatlar. Kampanya ve indirim dahilin de artık uçak bileti daha ucuz yollar ile satın alınabilmektedir. Bunlar arasında, promosyonlu biletler olduğu gibi, yeniden bunlara ek olarak, indirim kodları ve erken rezervasyon olanakları da uçak biletlerini daha ekonomik yolları le almaya olanak sağlamaktadır. Peki, ucuz bilet almak isteyenler ne yapması gerekiyor?
Rezervasyonları erken yapın
  Örnek olarak, yarın için bir bilet satın almak istiyorsanız, aslında bu vaziyette pekte yapacak bir şey görünmüyor gibi. Ancak yeniden yarın için bilet satın alacaklar, promosyonu bilet listelerine göz atabilirler. Genel olarak İstanbul ağırlıklı olsa da, Ankara ve İzmir’ den pek çok bölgeye en uygun uçuşlar sağlanmaktadır. Elbette ki yeniden her gün farklık gösterebileceği gibi, hava yolu şirketlerine bağlı olarak diğer şehirlerden de promosyonlu uygun uçak bileti satın alarak yolculuk yapmak olası oluyor.
  Elbette ki, rezervasyonlarını erken yapanlar her vakit kazanıyor. Örnek olarak, normal koşullarda, 399,00 TL olan bir uçak bileti, erken rezervasyon olanakları dahilinde 49,99 TL gibi bir ücret ile tüketicilere eşlik edebiliyor. Bu da erken rezervasyon yapmanın avantajları arasında bulunurken, yeniden seçenek edilen uçuşun, sefer esnasında verilen ikramları ve koltuk sınıfı, ücretleri etkileyen etkenler arasında. Bu özelliklere de göz atarak, ‘’ biletucuz’’ bünyesinde bulunan tüm hava yolu şirketlerinin sağlamış olduğu indirimli fırsatlardan istifade edebilir, ucuz uçak bileti satın alabilirsiniz.
Kredi kartına 9 taksit olanağı
  Her ne kadar bu konuda kullanıcılar tedirgin olsalar da, bilmeniz gerekir ki, ‘’ biletucuz ‘’ dahilinde bulunan hava yolu şirketlerinden alınacak olan biletler, güvenli ödeme seçenekleri ile tüketicilerine sunulmaktadır. Böylelikle hem kredi kartı bilgileriniz ile daha güvenli olarak biletleri satın alabilecek, hem de bununla beraber 9 taksit olanaklarından yararlanarak, daha ucuz bilet satın almanın talihini yakalayabileceksiniz.
Kredi kartı ile nasıl bilet alırım?

  Kredi kartı ile uçak bileti almak isteyenlerin, öncelikle, internet üzerinden yapılan alışverişlere evvelce müşteri hizmetlerinden onaylamış olması gerekmektedir. Kartınız şayet ki aldığınızdan itibaren, online alışverişlere müsaade ediyorsa, her hangi bir işlem yapmanıza da gerek kalmıyor. Böylelikle, kredi kartı bilgilerini kullanarak, ana sayfa üzerinde yer alan uçak bileti motoru üzerinden ihtiyaç duyulan uçuş bilgilerini girerek, sonrasında ise ödeme sayfasından, kredi kartı bilgileri arsında yer alan; kredi kartı numarası, kart üzerinde yer alan isim ve soyisim, kart son kullanma tarihi ve arka bölümde yer alan güvenlik numarası bilgileri dahilinde, satın alma işlemleri gerçekleştirilebilecektir. Fırsatlardan haberdar olmak için, ‘’ biletucuz ‘’ web sayfasını daimi izleyebilir, daha uygun ücretlere erişebilirsiniz.
Biletucuz’ a Abone Ol Fırsatları Yakala

Biletucuz’ a Abone Ol Fırsatları Yakala

  Erişim seçenekleri arasında her ne kadar daha önceki vakitlerde kara yolu ve raylı erişimler seçenek edilse de, son zamanlarda hava yolu şirketlerine verilen ehemmiyet de bir hayli artmış vaziyette. Bunun sebebi ise, daha hızlı ve güvenli olmasının yanı sıra, ücretlerinin da eskisine göre oldukça uygun olması ile ilgilidir. Sizlerde artık en uygun uçak bileti satın alarak, yolcularınızı daha kısa müddetlerde gerçekleştirebilirsiniz. Peki, en uygun fiyatlar dahilinde biletlere nasıl erişebilirsiniz?
Abone ol, haberdar ol
  ‘’ Biletucuz ‘’ bu sektörde, azalarına, daha ucuz bilet sunmak yerine, aracı olarak görev almaktadır. Ülkemizde hizmet veren hava yolu şirketlerinin, uçuş seferleri ile ilgili tüm bilgileri sistemlerinde bulundurması dahilin de, tüm şirketlerin ücretlerini aynı liste üzerinde bulmaya olanak tanıyor. Böylelikle de uçak bileti ücretlerini karşılaştırmak ve aralarından en uygun olanını seçenek etmek daha kolay hale geliyor. Peki, fırsat ve kampanyalardan sizleri haberdar edecek bir sistem yok mu? Elbette ki bu da olasıdır. Bu sayfa üzerinde, ana sayfa kullanılarak, ‘’ ABONE OL ‘’ penceresi üzerinden, e- mail adresi, isim ve soy isim bilgilerinizi kullanarak, sayfaya abone olabilirsiniz. Abone olan azalar için ise fırsat ve kampanyalar olduğu vaziyetlerde bilgilendirme yapılarak, daha uygun ücretlere erişilebiliyor.
Erken rezervasyon ile en ucuz bilet sizin olsun
  Şayet ki, daha ucuz uçak bileti satın almak istiyorsanız, bu vaziyette uçuş tarihinizi belirlemeniz ve haftalar veyahut aylar öncesinden rezerve faktörüz ya da satın almanız gerekiyor. Örnek olarak; Türk Hava Yolu erişim firması dahilinde bir bilet satın almak istiyorsunuz. Bu hafta içerisinde bilet ücretleri 400 TL’ ye yakın öyle değil mi? Bir de sorgulamalarınızı, birkaç hafta ya da 1-2 ay sonrasına yapmanız öneriliyor. Göreceksiniz ki bilet ücretlerinde ciddi düşüşler yaşanarak, en ucuz bilet sizlerin karşısına çıkarılacak.
Diğer hava yolu şirketleri daha uygun
  Şayet ki, THY ile uçmak istemiyor ve fiyatlar biraz pahalı geldi diyorsanız, internet sitesi tabanında kayıtlı olan pek çok değişik hava yolu şirketi dahilinde seçimlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Hava yolu şirketlerinden bazıları ise şunlar olurken, uçak bileti almak isteyenlerin bilgisine şu şekilde sunulabilir.
·  AtlasJET
·  AnadoluJET
·  BoraJet
·  FLYPGS
·  OnurAir
·  SunExpress
Yukarıda yer alan hava yolu şirketleri, belirlenmiş indirim ve kampanyalar dahilinde, müşterilerine ucuz bilet olanağı sağlarken, söz ettiğimiz gibi erken rezerve ve satış işlemleri dahilinde çok daha ekonomik olabilmektedir.
29,99 TL ‘ye uçak bileti satın almak ister misiniz?

  Şayet ki, otobüs ücretlerinden dahi daha düşük bir bilet sahibi olmak istiyorsanız doğru yerdesiniz. Tek yapmanız şart olan, abone olmak, fırsatlardan haberdar olmak ve bunun yanı sıra promosyonlu biletleri daimi izlemek. Elbette ki uçuş tarihinize uzak bir bilet seçenek ederek 29,99 TL gibi çok cüzi bir miktara bilet satın alma işlemlerinizi de gerçekleştirebilirsiniz.
Video odaklı bir hayli çalışmalar, sosyal ağda tabii görünsün veyahut görünmesin çok sayıda sponsorlu video izliyoruz, çünkü ağların gelirlerinde marka iş birlikleri son derece önemli bir yer tutuyor. Türkiye’de yakın vakitte tanıtımı yapılan yerli video platformu, BrandFace ise daha dolaysız bir model izleyerek sadece video reklamlara odaklanıyor. BrandFace, kullanıcıların favori markaları için kendi reklam filmlerini yayınlamasını ve bunun karşılığında gelir yaratmasına olanak sağlıyor. Fikir olarak takriben beş senelik bir geçmişe sahip olduğu belirtilen BrandFace, Rasim Üner’in teşebbüsü. Yıldız Teknik Üniversitesi Kimya Mühendisliği mezunu olan Rasim Üner, İngiltere’de pazarlama ve idare alanlarında yüksek lisans yaptıktan sonra Türkiye’de değişik sektörlerde yaratıcı işlerde çalışmış. 2015 seneninde teşebbüsçülüğe soyunan Üner, uzun müddettir olgunlaştırdığı BrandFace fikrini, 15 kişilik bir ekiple takriben altı ayda geliştirip hayata geçirmiş. 100 bin dolar teşebbüs anaparasıyla kurulan BrandFace, bugüne kadar dışarıdan yatırım almamış. BrandFace ilk lansmanını geçtiğimiz Ekim ayında marka elçileri Ceyhun Yılmaz, Ekin Türkmen ve Aylin Aslım’ın katılımıyla yapmıştı. BrandFace öncelikle bundan 5 sene önce bir TV formatı olarak şekillendi. Emelimiz gençlere her gün kullandıkları ve onların kişiliklerini belirleyen markaları veya sosyal mesuliyet projelerini, yeniden onların anlatmasını sağlayacak bir müsabaka formatı kurgulayarak yaratıcılığı özgürleştirmekti. Yıllar içinde hem dijital çağın gelişimi hem de sosyal medyanın hayatımızdaki rolünün belirleyiciliği ile beraber bir dijital projeye çevrildi. Kitle kaynaklı yeni nesil bir reklam ajansı BranFace.tv web adresi ve Android tabanlı mobil uygulamasından kullanılabilen BrandFace, kitle kaynaklı yeni nesil bir reklam ajansı gibi çalışıyor. Ana sayfasında kullanıcıların reklam videolarını hazırladığı markalar, yüzleriyle birlikte öne çıkıyor.  Dileyen herkes favori markasıyla alakalı 29 saniyelik kendi video reklamını platforma yükleyebiliyor. Bu videolar arasından en yüksek seyirci beğenisi ve izlenme sayısına erişenler sistem kurucusu Mr OK’in beğenisine sunuluyor. Her hafta seçilen sekiz video, camekana çıkıyor ve bunlar arasından OK alan kullanıcılar ödüllendiriliyorlar. BrandFace, 2015 yılının sonuna kadar her haftanın birincisine bin liralık ödül verdiğini söylüyor. BrandFace yarışma ve ödül konseptini sosyal sorumluluk projelerine de uyarlayarak her ay kazanan bir yapımcısına 2 bin 500 lira değerinde sosyal sorumluluk ödülü veriyor. Yılın BrandFace’ini yapan kullanıcıları ise 50 bin liralık büyük ödül bekliyor. BrandFace tıpkı Facebook ve Twitter gibi bir sosyal ağ. Daha doğrusu dikey bir sosyal ağ! Facebook ve Twitter’a kıyasla hedef kitlesi yaratıcılar olan, her yaştan yaratıcı zihinlere açık bir sosyal ağ. Bir çok farkı var BrandFace’in. Bunlardan en belirleyici olanıysa, her hafta kullanıcılarını ödüllendiren bir sisteme sahip olması. Kısaca BrandFace sizi kullanmayan tek sosyal ağ. :) Ödüller yaratıcılığına güvenen kişileri markalar ve sosyal sorumluluk projeleri odağında düşünmeye teşvik ediyor. Markalar için yaratıcı fikir fabrikası Kullanıcıların kendi yaptıkları videoların popülerliği ile ilgili Scorp Türkiye’den iyi bir örnek. Reklam videolarını gönüllü bir şekilde izlemek kulağa biraz meseleli gelse de, videoların orijinalliği ve neyle karşılaşacağınızı bilememe hissi merakla birinden diğerine geçerken BrandFace’te keyifli zaman geçirmenizi sağlıyor. Ancak daha yolun başında olan BrandFace’in daha zengin ve yaratıcı işler için biraz daha vakte ihtiyacı olduğu söylenebilir. Çünkü BrandFace.tv’in direk markalara bağlı oluşu, platformun yaratıcı sürecini sınırlayıcı nitelikte olabilir. Profesyonel ekipler tarafından markaların kontrolünde hazırlanan reklam filmleri dahi bazen markaların itibarını yaralayıcı nitelikte olabiliyor. Bununla beraber sosyal ağlar, amatör reklamların başarısını daha ispat etmiş değil. BrandFace.tv’de kullanıcılarını ödüllendiren çok kolay bir sistem heyetti. Sizi siz yapan markaların hayatınızdaki tesirini, marka ile aranızdaki ilişkiyi anlatan 29.sn’lik videolar çekiyor ve yüklüyorsunuz. En çok izlenme ve beğeni sayısına göre sistemin kurucusu Mr.OK en beğendiği 8 videoyu o haftanın sergenine çıkarıyor. Biz buna OK olmak diyoruz. Ve yarış başlıyor. 
Yeni Nesil Bir Video Kanalı

Yeni Nesil Bir Video Kanalı

Video odaklı bir hayli çalışmalar, sosyal ağda tabii görünsün veyahut görünmesin çok sayıda sponsorlu video izliyoruz, çünkü ağların gelirlerinde marka iş birlikleri son derece önemli bir yer tutuyor. Türkiye’de yakın vakitte tanıtımı yapılan yerli video platformu, BrandFace ise daha dolaysız bir model izleyerek sadece video reklamlara odaklanıyor. BrandFace, kullanıcıların favori markaları için kendi reklam filmlerini yayınlamasını ve bunun karşılığında gelir yaratmasına olanak sağlıyor. Fikir olarak takriben beş senelik bir geçmişe sahip olduğu belirtilen BrandFace, Rasim Üner’in teşebbüsü. Yıldız Teknik Üniversitesi Kimya Mühendisliği mezunu olan Rasim Üner, İngiltere’de pazarlama ve idare alanlarında yüksek lisans yaptıktan sonra Türkiye’de değişik sektörlerde yaratıcı işlerde çalışmış. 2015 seneninde teşebbüsçülüğe soyunan Üner, uzun müddettir olgunlaştırdığı BrandFace fikrini, 15 kişilik bir ekiple takriben altı ayda geliştirip hayata geçirmiş. 100 bin dolar teşebbüs anaparasıyla kurulan BrandFace, bugüne kadar dışarıdan yatırım almamış. BrandFace ilk lansmanını geçtiğimiz Ekim ayında marka elçileri Ceyhun Yılmaz, Ekin Türkmen ve Aylin Aslım’ın katılımıyla yapmıştı. BrandFace öncelikle bundan 5 sene önce bir TV formatı olarak şekillendi. Emelimiz gençlere her gün kullandıkları ve onların kişiliklerini belirleyen markaları veya sosyal mesuliyet projelerini, yeniden onların anlatmasını sağlayacak bir müsabaka formatı kurgulayarak yaratıcılığı özgürleştirmekti. Yıllar içinde hem dijital çağın gelişimi hem de sosyal medyanın hayatımızdaki rolünün belirleyiciliği ile beraber bir dijital projeye çevrildi. Kitle kaynaklı yeni nesil bir reklam ajansı BranFace.tv web adresi ve Android tabanlı mobil uygulamasından kullanılabilen BrandFace, kitle kaynaklı yeni nesil bir reklam ajansı gibi çalışıyor. Ana sayfasında kullanıcıların reklam videolarını hazırladığı markalar, yüzleriyle birlikte öne çıkıyor.  Dileyen herkes favori markasıyla alakalı 29 saniyelik kendi video reklamını platforma yükleyebiliyor. Bu videolar arasından en yüksek seyirci beğenisi ve izlenme sayısına erişenler sistem kurucusu Mr OK’in beğenisine sunuluyor. Her hafta seçilen sekiz video, camekana çıkıyor ve bunlar arasından OK alan kullanıcılar ödüllendiriliyorlar. BrandFace, 2015 yılının sonuna kadar her haftanın birincisine bin liralık ödül verdiğini söylüyor. BrandFace yarışma ve ödül konseptini sosyal sorumluluk projelerine de uyarlayarak her ay kazanan bir yapımcısına 2 bin 500 lira değerinde sosyal sorumluluk ödülü veriyor. Yılın BrandFace’ini yapan kullanıcıları ise 50 bin liralık büyük ödül bekliyor. BrandFace tıpkı Facebook ve Twitter gibi bir sosyal ağ. Daha doğrusu dikey bir sosyal ağ! Facebook ve Twitter’a kıyasla hedef kitlesi yaratıcılar olan, her yaştan yaratıcı zihinlere açık bir sosyal ağ. Bir çok farkı var BrandFace’in. Bunlardan en belirleyici olanıysa, her hafta kullanıcılarını ödüllendiren bir sisteme sahip olması. Kısaca BrandFace sizi kullanmayan tek sosyal ağ. :) Ödüller yaratıcılığına güvenen kişileri markalar ve sosyal sorumluluk projeleri odağında düşünmeye teşvik ediyor. Markalar için yaratıcı fikir fabrikası Kullanıcıların kendi yaptıkları videoların popülerliği ile ilgili Scorp Türkiye’den iyi bir örnek. Reklam videolarını gönüllü bir şekilde izlemek kulağa biraz meseleli gelse de, videoların orijinalliği ve neyle karşılaşacağınızı bilememe hissi merakla birinden diğerine geçerken BrandFace’te keyifli zaman geçirmenizi sağlıyor. Ancak daha yolun başında olan BrandFace’in daha zengin ve yaratıcı işler için biraz daha vakte ihtiyacı olduğu söylenebilir. Çünkü BrandFace.tv’in direk markalara bağlı oluşu, platformun yaratıcı sürecini sınırlayıcı nitelikte olabilir. Profesyonel ekipler tarafından markaların kontrolünde hazırlanan reklam filmleri dahi bazen markaların itibarını yaralayıcı nitelikte olabiliyor. Bununla beraber sosyal ağlar, amatör reklamların başarısını daha ispat etmiş değil. BrandFace.tv’de kullanıcılarını ödüllendiren çok kolay bir sistem heyetti. Sizi siz yapan markaların hayatınızdaki tesirini, marka ile aranızdaki ilişkiyi anlatan 29.sn’lik videolar çekiyor ve yüklüyorsunuz. En çok izlenme ve beğeni sayısına göre sistemin kurucusu Mr.OK en beğendiği 8 videoyu o haftanın sergenine çıkarıyor. Biz buna OK olmak diyoruz. Ve yarış başlıyor. 
Video odaklı bir hayli çalışmalar, sosyal ağda tabii görünsün veyahut görünmesin çok sayıda sponsorlu video izliyoruz, çünkü ağların gelirlerinde marka iş birlikleri son derece önemli bir yer tutuyor. Türkiye’de yakın vakitte tanıtımı yapılan yerli video platformu, BrandFace ise daha dolaysız bir model izleyerek sadece video reklamlara odaklanıyor. BrandFace, kullanıcıların favori markaları için kendi reklam filmlerini yayınlamasını ve bunun karşılığında gelir yaratmasına olanak sağlıyor. Fikir olarak takriben beş senelik bir geçmişe sahip olduğu belirtilen BrandFace, Rasim Üner’in teşebbüsü. Yıldız Teknik Üniversitesi Kimya Mühendisliği mezunu olan Rasim Üner, İngiltere’de pazarlama ve idare alanlarında yüksek lisans yaptıktan sonra Türkiye’de değişik sektörlerde yaratıcı işlerde çalışmış. 2015 seneninde teşebbüsçülüğe soyunan Üner, uzun müddettir olgunlaştırdığı BrandFace fikrini, 15 kişilik bir ekiple takriben altı ayda geliştirip hayata geçirmiş. 100 bin dolar teşebbüs anaparasıyla kurulan BrandFace, bugüne kadar dışarıdan yatırım almamış. BrandFace ilk lansmanını geçtiğimiz Ekim ayında marka elçileri Ceyhun Yılmaz, Ekin Türkmen ve Aylin Aslım’ın katılımıyla yapmıştı. BrandFace öncelikle bundan 5 sene önce bir TV formatı olarak şekillendi. Emelimiz gençlere her gün kullandıkları ve onların kişiliklerini belirleyen markaları veya sosyal mesuliyet projelerini, yeniden onların anlatmasını sağlayacak bir müsabaka formatı kurgulayarak yaratıcılığı özgürleştirmekti. Yıllar içinde hem dijital çağın gelişimi hem de sosyal medyanın hayatımızdaki rolünün belirleyiciliği ile beraber bir dijital projeye çevrildi. Kitle kaynaklı yeni nesil bir reklam ajansı BranFace.tv web adresi ve Android tabanlı mobil uygulamasından kullanılabilen BrandFace, kitle kaynaklı yeni nesil bir reklam ajansı gibi çalışıyor. Ana sayfasında kullanıcıların reklam videolarını hazırladığı markalar, yüzleriyle birlikte öne çıkıyor.  Dileyen herkes favori markasıyla alakalı 29 saniyelik kendi video reklamını platforma yükleyebiliyor. Bu videolar arasından en yüksek seyirci beğenisi ve izlenme sayısına erişenler sistem kurucusu Mr OK’in beğenisine sunuluyor. Her hafta seçilen sekiz video, camekana çıkıyor ve bunlar arasından OK alan kullanıcılar ödüllendiriliyorlar. BrandFace, 2015 yılının sonuna kadar her haftanın birincisine bin liralık ödül verdiğini söylüyor. BrandFace yarışma ve ödül konseptini sosyal sorumluluk projelerine de uyarlayarak her ay kazanan bir yapımcısına 2 bin 500 lira değerinde sosyal sorumluluk ödülü veriyor. Yılın BrandFace’ini yapan kullanıcıları ise 50 bin liralık büyük ödül bekliyor. BrandFace tıpkı Facebook ve Twitter gibi bir sosyal ağ. Daha doğrusu dikey bir sosyal ağ! Facebook ve Twitter’a kıyasla hedef kitlesi yaratıcılar olan, her yaştan yaratıcı zihinlere açık bir sosyal ağ. Bir çok farkı var BrandFace’in. Bunlardan en belirleyici olanıysa, her hafta kullanıcılarını ödüllendiren bir sisteme sahip olması. Kısaca BrandFace sizi kullanmayan tek sosyal ağ. :) Ödüller yaratıcılığına güvenen kişileri markalar ve sosyal sorumluluk projeleri odağında düşünmeye teşvik ediyor. Markalar için yaratıcı fikir fabrikası Kullanıcıların kendi yaptıkları videoların popülerliği ile ilgili Scorp Türkiye’den iyi bir örnek. Reklam videolarını gönüllü bir şekilde izlemek kulağa biraz meseleli gelse de, videoların orijinalliği ve neyle karşılaşacağınızı bilememe hissi merakla birinden diğerine geçerken BrandFace’te keyifli zaman geçirmenizi sağlıyor. Ancak daha yolun başında olan BrandFace’in daha zengin ve yaratıcı işler için biraz daha vakte ihtiyacı olduğu söylenebilir. Çünkü BrandFace.tv’in direk markalara bağlı oluşu, platformun yaratıcı sürecini sınırlayıcı nitelikte olabilir. Profesyonel ekipler tarafından markaların kontrolünde hazırlanan reklam filmleri dahi bazen markaların itibarını yaralayıcı nitelikte olabiliyor. Bununla beraber sosyal ağlar, amatör reklamların başarısını daha ispat etmiş değil. BrandFace.tv’de kullanıcılarını ödüllendiren çok kolay bir sistem heyetti. Sizi siz yapan markaların hayatınızdaki tesirini, marka ile aranızdaki ilişkiyi anlatan 29.sn’lik videolar çekiyor ve yüklüyorsunuz. En çok izlenme ve beğeni sayısına göre sistemin kurucusu Mr.OK en beğendiği 8 videoyu o haftanın sergenine çıkarıyor. Biz buna OK olmak diyoruz. Ve yarış başlıyor. 

18 Temmuz 2017 Salı

Alüminyum Tel ve Levha Üretici Firma Hizmeti

Alüminyum Tel ve Levha Üretici Firma Hizmeti

  Alüminyum, özellikleri ve yapısı gereği, hem endüstriyel ihtiyaçlara hem de şahsi ihtiyaçlara karşılık vermesi ile beraber, oldukça yaygın bir kullanım alanına sahiptir. Elbette ki alüminyum malzemelerden üretilen ürünlerde alternatiflere göz atmak olasıdır. Bunlar arasında, alüminyum levha ve alüminyum tel en çok kullanım alanlarına sahip olurken, üretici firmalar tarafından değişik özelliklere sahip olan tel imalatları ve kullanım alanları ise şu şekilde olmaktadır.
Alüminyum tel kullanım alanları
  Yeniden, alüminyum levha üreticileri, tel imalatları de gerçekleştiriyor olurken, değişik kullanım alanlarına hizmet vermektedir. Genel olarak, kablo ve hortum sektöründe kullanıldığı bilinen bu teller, coaxial kabloların örgü işlemlerinde kullanıldığı bilinir. Yüksek direnç ele geçirmek hesabına, örgü makinelerinde kullanımı daha kolay hale getirmektedir. Genel olarak 0.12 mm ve 3.00 mm çap aralıklarında kullanım olanağı sağlar. Kısaca, kullanım alanları ile ilgili birkaç madde vermek gerekirse, bilgiler şöyledir.
·  Hanelerde ve diğer enerji ağlarında kullanım sağlanır
·  Uçaklarda ve diğer erişim araçlarında farklı amaçlar için kullanılır
·  Kablo örgüleme işlemlerinde seçenek edilir
 Hafif ve kullanışlı
  Her ne kadar kimi sektörde bakır tel kullanımı da gerçekleştirilse de, alüminyum tel bakır tellere göre oldukça daha hafif olmasından dolayı hem fiyat açısından hem de hafifliği açısından tercih edilmektedir.
  Yeniden sektörde hem hafiflik hem de maliyetli olması ile birlikte, alüminyum levha firmaları ve tel üreticileri, üretmekte oldukları bu telleri, ABC ve AER kablolarının izoleli ve izolesiz olarak, askı teli şeklinde de tercih etmektedirler.
Sineklik kullanımında alüminyum
  Yeniden kişisel kullanımlar için, alüminyum levha sineklikprofilleri de günümüzün istek ve ihtiyaçları arasında bulunmaktadır. Sinekliklerin daha sağlam ve kullanışlı olması adına, etrafında kullanılan çerçeveler, alüminyum malzemelerden üretilmektedir.
Dolap kapaklarında alüminyum
  Yeniden mutfak dolapları kapaklarında da alüminyum çerçeveler, daha şık ve çağdaş bir görünüm açısından kullanıcısına destek vermektedir.  Elbette ki, tasarımına ve üretilen ürüne göre, alüminyum levha ücretlerifarklık gösterirken, bu vaziyette, farklı üreticilerden ücret listesi almak, daha ekonomik alışverişler adına ehemmiyetli bir yere sahip oluyor.
Alüminyum levha üretici firmalar
  Alüminyum malzemelerden üretilen, yassı ürünler, haddeleme metodu ile üretilmektedir. Bu metot ile üretilen ürünler ise, alüminyum levha çekme ürünleri olarak piyasada satışa sunulurken, farklı fiyatlar dahilinde, ebatlarına ve kalınlıklarına göre işlem görür. Genel olarak standart kalınlıklar ve ebatlar aşağıda ki gibi sıralanabilir.
Levha kalınlıkları ve ölçüleri
  İlk olarak 10 mm, sonrasında ise sırayla; 12 mm, 15 mm, 20 mm, 25 mm, 50 mm olarak kalınlıklara sahip olmaktadır. Elbette ki yeniden tüketicilerin isteklerine göre özel kalınlıklarda da alüminyum çekme ürünleri sunulabilmektedir. Bu vaziyette ise alüminyum levha imalatı için fiyatlar farklılık gösterebilecektir. Standart olarak satışa sunulan levha ölçüleri ise aşağıda ki gibidir.
·  150x 100 santimetre
·  150x 200 cm
·  150x 300 cm
·  150x 400 cm
Alüminyum firmalarına buradan erişin
  Türkiye’ de hizmet veren Alüminyum firmaları, her şehir ve kaza de bulunan şirketleri ve fabrikaları ile hizmetlerini sürdürmektedir. Firma sepeti bünyesinde, ülkede bulunan tüm firmalara tek çatı altından erişebilmek elbette ki olasıdır. Bu sayfa üzerinden, firma bilgileri, iletişim ve adres bilgileri, satışa sunduğu ürünler, özel imalat ürünleri ve çok daha fazla ayrıntıya erişebilmek olası olmaktadır. En uygun ücretleri sizlere sunmak hesabına hizmet veren ‘’ Firma Sepeti ‘’ tabanında bulundurduğu işletmeler ile daha uygun ücretleri azalarına sunmak için çalışmalarını sürdürmektedir. Böylelikle her tüketici de kendi bütçesine ve ihtiyacına yönelik seçimler yapabileceklerdir.

16 Temmuz 2017 Pazar

Alüminyum Nasıl Yapılır

Alüminyum Nasıl Yapılır

  Alüminyum kimyevi bir personeldir. Simgesi Al, atom ağırlığı 26,97, değerliliği 3 ve atom numarası ise 13’tür. Gümüş gibi hafif beyaz bir renge sahiptir. Parlaktır. Demire göre 8 kat daha hafiftir. 1800 derece kaynama noktasıdır. Dış yüzeyi hava ile temas içinde olduğundan oksit tabaka ile kaplıdır. Yüzeyine ilave eden bir madde ile havaya karşı olan direnci arttırılmıştır. Organik asitlerin alüminyum üzerinde hiçbir tesiri yoktur. Işığı ve elektriği kolayca iletir. Alüminyum yer kabuğunda &8 oranında silikat ve oksit bileşikleri şeklinde bulunur.
  Alüminyum, boksit maddesinden ele geçirilir. Boksit parçalanıp kırıldıktan sonra küreli değirmenlerde nasihatilmeye başlar. Daha sonra soda ve kireç taşı ile karıştırılır ve akkor haline getirilir. Bu kütle soğulur ve ince tozlar halinde tekrar nasihatilmeye başlanır. Bu bölümden sonra sıcak su ilave edir. Bu sırada sodyum alüminat sıcak suyun tesiriyle erir. Erimiş olan şey kırmızı çamur tecrübe et kalıntıdan süzülerek karıştırıcıya gönderilir. Süzülme neticeninde ele geçirilen çözelti kalsinasyon fırınında beyaz, saf alüminyum oksit halini alır. Alüminyum oksitin yüksek dereceli fırınlarda elektroliz olayı ile alüminyum ele geçirilmiş olur. Ülkemizde en çok bulunan maddelerden birinin imalatı alüminyum imalatı şirketleritarafından alüminyum imalat makinalarıile yapılmaktadır.
  1827 yılında Alman bir kimyacı alüminyumu 1 gram kadar üretti. Kimyacı bu ilk alüminyumu alüminyum klorür ile potasyum arasındaki redükleme olayına dayanarak elde etmiştir. Kimyagerin bulduğu bu metod endüstride oldukça pahalıdır. Daha sonra 1800lü senelerin sonlarına doğru elektrik dinamosu keşfedildikten sonra alüminyum maddesinin elektroliz yolu ile imalatına başlanmıştır.
  Alüminyum maddesi yeryüzünde silisyum ve oksijenden sonra en çok bulunan üçüncü elementtir. Buna karşın alüminyumun imalatı çok eskiye dayanmamaktadır. Elektroliz metoduyla kullanılmaya başlayan alüminyum endüstriyel alana çok daha hızlı bir giriş yapmıştır. Bunun yanından alüminyum imalat firmalarıbu arada külçe alüminyum imalatçılarıile de çalışmaktadır.
Nasıl üretilir
  Alüminyumun bileşikleri yeryüzünde her yere dağılmış durumda bulunur. Kaolin ve kilin bileşiminde de bulunur. Kimi alüminyum madenleri ise şunlardır; kriyolit, boksit, korund, spinel madenleri tabiatta fazlaca bulundukları halde bu madenlerden alüminyum madeni çıkarmak oldukça zordur. Elektroliz yoluyla yapmak da çok zahmetli bir iş olmuştur.
İmalat ve yapım mertebeleri
  Alüminyum maddesinin imalatı iki mertebede gerçekleşir. Birinci mertebe bayer metodu ile boksit madeninden alüminanın elde edilmesiyle oluşur. Bu işi yapan binlerce alüminyum imalatçılarıbu iş için oldukça özenli çalışmaktadırlar. İmalattaki ikinci aşama ise elektroliz yoluyla alüminadan alüminyum ele geçirilerek yapılmaktadır. 
İlk aşama;
  Alümina tesisleri çoğunlukla boksit maddesinin yanlarına kurulur. Madenden çıkarılan boksit maddesinin kimi işlemlerden geçerek hidroksit eldesi gerçekleşir. Bu işlem nihayetinde ise erimeyen kalıntılar birbirinden ayrılır. Ve alüminyum hidroksitten alüminyum oksit ele geçirilir.
İkinci aşama;
  Bu aşamada yapılan işlem alümina maddesinin alüminyum maddesine dönüştürülmesidir. Alüminyum elekrtolizinde emel alüminyum maddesini oksijenden ayırmaktır. 
Alüminyum imalatı esnasında ne kadar elektrik harcanır
  İkincil olarak üretilen her alüminyumun tonu için 42.000 kilowatt ton enerji sarf edilir.
Alüminyum nasıl temizlenir ve parlatılır
  Alüminyumun temizliğinin yapılması için ilk olarak muhtevanında bulunan maddelerin oranlarının bilinmesi gerekir. Alüminyumun %95 üstü mü yoksa %95 altı oranda mı içeriyor öncelikle bunun öğrenilmesi gereklidir. Sistem olarak alüminyum çeşitlerine göre temizleme yolları farklıdır. Hangi tip temizleyiciyle hangi tip alüminyumları temizleyeceğinize iyi karar vermeniz gerekir. Asidik olan alüminyum temizleyicileri alüminyumları parlatmakta kullanılabilir. Alkali alüminyum temizleyicide ise asit içermeyen alüminyum temizleyici tarafından parlatılabilir.      

6 Temmuz 2017 Perşembe

Kırtasiye Firmaları ve Sattığı Ürünler

Kırtasiye Firmaları ve Sattığı Ürünler


  Günümüz ihtiyaçlarına karşılık veren pek çok farklı şirket ve işletme bulunurken, normal olarak ki genel olarak, ofisler, okullar, öğrenciler, devlet kuruluş ve müesseseları, özel sektörler gibi müesseseların, tüm kâğıt, kalem, fotokopi, fax benzer biçimde malzemelerini karşılayan kırtasiye kapsamında işletmeler, kendi fiyat politikalarını izleyerek, ürünlerini tüketiciler ile buluşturmaktadır. ‘’ Firmasepeti ‘’ tüm bu üretici ve satıcı firmaları tek çatı altında toplayarak, işletmelerin satışa sunmuş olduğu ürünler, işletme adresleri ve işletme hakkında ki tüm yorumları da bir arada biriktirerek, tüketicilere yardımcı olmaktadır.

Sanal mağazalarda kırtasiye ürünleri

  Son yıllarda, web platformlarından alış-veriş işlemleri oldukca yaygın hale gelirken, normal olarak ki toptan alışveriş işlemlerinde de en uygun fiyatlara ulaşabilmek mümkün olmaktadır. Bu durumda da online kırtasiye firmaları tüketicilerine hizmetlerini sunarken, ürün kategorilerini en geniş kapsamda tüketicilerin karşısına sererken, seçimler daha basit ve hızlı gerçekleştirilebilmektedir.

  Kişilerin ya da kurumların tüm kırtasiye malzemeleri gereksinimlarını karşılamaları ile birlikte, artık mağaza mağaza dolaşmadan, tek bir çatı altında bu firmalara ulaşabilmekte ‘’ firmasepeti ‘’ sayesinde mümkün olmaktadır. Bu sepet yardımıyla, ülkemizde yer alan ve kırtasiye sektöründe hizmet vermekte olan firmalara ulaşmak artık çok daha rahat olabilmektedir. Bu platformun aslolan amacı, tüketicilerin ihtiyaçlarına yönelik olan ürünleri ve firmaları tek bir çatı altında biriktirerek, tüketicilerin bu şirket ve ürünlere daha kolay ulaşabilmelerini sağlamaktır. Böylelikle online olarak ürün alabilmek, ödeme yapmak ve adreslere teslimatlarını sağlayabilmek çok daha basit hale gelmiştir.

Ofis ve okul kırtasiye ürünleri

  Hem çalışma ortamlarının bununla birlikte okullarda ihtiyaç olan tüm kırtasiye ürünlerine, kırtasiye paketi kapsamında ulaşmak mümkün olmaktadır. Genel olarak ortak olan bir çok ürün bulunsa da, normal olarak ki ofisler ve çalışma ortamları için, okullardan farklı olarak öteki bazı ürünler de söz konusu olabilmektedir.

  • ·  Ofis kırtasiye malzemeleri

  • İlk olarak akla gelenler içinde;

  • Fax ve fotokopi malzemeleri

  • §  Kâğıt, kartuş ve vb. ürünler

  • A4, A3, A2 vb. Kâğıt ürünleri

  • Kalem, not defterleri, ataş, zımba teli, delgeç

  • Kartvizit

  • Plastik klasörler

  • Poşet dosyalar

  • Laminasyon makineleri

  • Ayraç ve seperatörler

  • saklama kutuları

  • Sunum ürünleri

  • Evrak rafları

  • Askılı dosya ve havuzları

  • Karton klasör ve dosyalar gibi ürünler akla gelmektedir. Elbette ki tüm bu ürünlere, ‘’ firmasepeti ‘’ bünyesinde bulunan kırtasiye firmaları dahilinde ulaşabilmek mümkün oluyor.


  • Defter

  • Kitap

  • Kalem, silgi, kalem ucu

  • §  Tükenmez, kurşun, asetatlı kalemler, multi fonksiyon kalemler

  • Kıskaç ve ataşlar

  • Yapıştırıcılar

  • Makas ve öteki kesim aletleri

  • Renkli karton ve mukavva

  • Kalemtıraşlar

  • Cetvel ve çizim malzemeleri yer ediniyor.

Yukarıda bahsedilen tüm ürünler, kırtasiye paketi kapsamında bulunması mümkün olmaktadır. Elbet ki ürünlerin tercih edilen kalitesi ve tercih edilen markasına yönelik farklı fiyatlardan haiz olunması da mümkündür.

En uygun fiyatlara buradan ulaşın

  Kırtasiye ürünlerine daha basit ulaşmak ve tercih edilecek ürünlerin en uygun fiyatlara sahip olmasını istiyorsanız, kırtasiye dünyası bünyesinde firmasepeti firmalarına göz atarak, seçimlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.


  Yine yukarıda bahsedilen ürünlerin yanı sıra, yüzlerce, binlerce kırtasiye eşyaları, bu platform üzerinden tüketicilere sunulmaktadır. Her daim yeniliklere açık olan firmasepeti, en güncel firma adları ile tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarına karışık verirken, yıllardır bu sektörde hizmet vermesi ile pek çok kişin isteklerine karşılık hizmetlerini sunmuştur.

4 Temmuz 2017 Salı

Bebek Banyo küvet filesi

Bebek Banyo küvet filesi

Bebekler doğdukları andan itibaren etraflarına enerji ve güzellik saçarlar. Onlar için aylarca bekleyen anne ve babalar nihayetinde onların dünyaya gelmeleri ile kendilerini artık daha iyi hissederler. Artık sorumlulukları artan anne ve babanın dünyası tamamiyle değişme yoluna girmiştir. Artık kendilerinin ve kendi ihtiyaçlarının yanında bebeklerinin sıhhatini ve ihtiyaçlarını da düşünmeleri gerekmektedir.
   Bebeklerin sıhhati oldukça ehemmiyetlidir. Çok hassas olan bebekler için kullanılan her ürün çok dikkatle seçilmeli ve özenle kullanılmalıdır. Bu ihtiyaçları seçerken ve kullanırken bebeğinizin cildinin oldukça hassas olduğu ve hemen etkilenebileceği unutulmamalıdır. Bu ürünlerden olan bebek banyo küvet filesinin pek çok çeşidi vardır.
Bebek Banyo küvet filesinın Farkı
  Piyasada pek çok küvet ürünü bulunmaktadır. Peki bu banyo küvet filesin normal yağdan farkı nedir? Banyo küvet filesi ne işe fayda? Banyo küvet filesi markaları nelerdir? Banyo küveti nasıl olmalı? Bu sualler ehemmiyetli ve cevap vermesi ihtiyaç duyulan suallerdir. Bu banyo küvet filesi özel olarak bebeklerin cildine uygun üretilmektedir. İçerisinde bulunan maddeler bebeklerin cildine zarar vermeyecek şekilde seçilmektedir ve tertip etmektedir. Sizde bebeğinize uygun olan ve uygulayacağınız bebek banyo küvet filesini bebek eşyası satan mağazalardan temin edebilirsiniz.
Bebeğinizin Sıhhati
  Bebeğinizin sıhhati için kaliteli ve emin olan banyo küvet filesi kullanmalısınız. Sıradan bir gözle değil de biraz daha ayrıntılı bir gözle bakarsanız banyo küvet filesinden söz edildiğinde ve banyo küvet filesi yapısından yola çıkarak ne kadar iyi veya ne kadar kötü bir banyo küvet filesi olduğunu az çok kestirebilirsiniz. Bu yüzden bebeğinizle alakalı olan her konuya ayrıntılı ve detaylı bir gözle bakmanız daha sıhhatli olacaktır. Bu bebeğinizin ve sizin hayatınızı kolaylaştıracak vaziyetlerden birisidir. Bebeğinizle alakalı aklınıza takılan diğer meseleleri internetten araştırarak, kitap okuyarak veya uzman doktorlara müracaat ederek çözebilirsiniz.