23 Temmuz 2017 Pazar

Acısız Saç Gölgeleme İşlemleri

Acısız Saç Gölgeleme İşlemleri

  Geçtiğimiz senelerde, saç ekimi oldukça popüler olan bir metot olarak tüketicilerin karşısındaydı. Ancak, iyileşme süreci ve ücretleri ele alındığında, artık pekte seçenek ediliyor gibi görünmüyor. Pek çok TV ekranında reklamlarda yer alan bu ekim işlemlerinin yerini, son zamanlarda; mikro pigmentasyon işlemleri almış vaziyette. Bu metot, saç dövmesi olarak da bilinirken, pek çok kişinin yüzünü güldürmek hesabına yardımcı oluyor.
  İsmini yeni yeni duyuran ve oldukça alaka görmüş olan, saç simülasyonu nedir sualleriniz için şu maddelere göz atabilirsiniz.
·  Saç görünümü veren bir uygulamadır
·  Saç ekimi ile karıştırılmamalıdır
·  Saçların yine oluşmasına, çıkmasına ve uzamasına yardımcı olmaz
·  Seyrek veyahut dökülen bölgelerde, saç varmış görünümü verirken, daha sık bir saça sahip olduğunuzu gösterir
·  Yeni çıkmış saç görünümü kazandırır
·  İşlem müddetleri oldukça kısadır ve iyileşme süreci bulunmaz
·  Dolaysız olarak normal yaşantınıza dönme ihtimaliniz vardır
·  Elbette ki uygulama sonrasında, nelere dikkat edilmesi gerektiği, uzman tarafından söz edilecektir.
Her cilt tipine uygun
  Bu yöntemin, tercih sebeplerinden birisi de her cilde uyum sağlıyor olmasıdır. İşlem sırasında kullanılan özel teknoloji boyalar, saç cildi altına enjekte edilirken, saç gölgeleme bitirmiş olacaktır. Her bir nokta için ayı metot gerçekleştirilirken, elbette ki daha sıhhatli sonuçlar almak hesabına, cilt ile arasında ki uyum araştırılmalıdır. Böylelikle bir cilt uzmanı bu konuda yardımcı olması gerekirken, seçenek edilen özel müessesede, bu özelliklerin olmasına dikkat etmenizde yarar var.
  Cilt uzmanının yanı sıra, işlem sırasında kullanılan boyaların, dermatolojik olarak test edilmiş ve onay almış olmasına dikkat ediniz. Şayet ki, sıhhatli sonuçlar ele geçirmek ve rastgele bir mesele ile karşılaşmak istemiyorsanız, bu testlerin dokümanlarını hizmet aldığınız müesseseden isteyebilir ve sonrasında işlemi kabul edebilirsiniz.
Steril bir ortamda uygulanması gerekir
  Her ne kadar saç simülasyonu cerrahi bir operasyon olarak sayılmasa da elbette ki cilt altına uygulanacak olan enjekte yönteminde kullanılan bir malzeme de öze aletlerde buluna mikro iğnelerdir. Bu malzemelerin steril olmasına ve uygulanacak bölgenin de steril olmasına dikkat etmek, daha sıhhatli hizmet için ehemmiyetlidir. Bu koşullara dikkat ederek firma seçimlerinizi yapabilirsiniz.
Saç seyrekliğine son
  Daha çok kısa saçlara sahip olanların, seyreklik dolayısı ile yakıntıları bulunurken, artık bu teknik ile seyrekliklerin ortadan kaldırılması ve daha sık bir görünüme kavuşmak olası oluyor. Sizlerde saç ekimi gibi zorlu metotlar yerine, bu alternatifi seçenek ederek, daha iyi bir hizmet alabilirsiniz.
Ücretleri ile ilgili

  Söz etmekte olduğumuz bu metot, saç simülasyonu ücretleri ele alındığında, ağırlıklı olarak 2000-3000 TL değerleri karşınıza çıkacaktır. Yeniden bir takım tüketicilere, 1000 TL işlem fiyatları yansıtılabilir. Bu da bölgenin daha ivedi ve hızlı bir şekilde bitirmesinden kaynaklanabilir. Yeniden bunun yanı sıra hizmet kalitesi, kullanılan malzemelerin kalitesi ve uzun müddetli tesirleri ile ücretlerin 3000 TL ve üzeri olması da beklenebilmektedir.

20 Temmuz 2017 Perşembe

Uçak Biletleri Artık Daha Ucuz

Uçak Biletleri Artık Daha Ucuz

  Hava yolu şirketleri, son zamanlarda, ülkemiz dahilin de pek çok değişik sefer sayılı uçuşları ile hizmetlerini sürdürmeye devam etmektedir. Elbette ki ülkemizde hizmet veren hava yolu şirketleri, yeniden yurtdışı uçuşları ile de tüketicilerine hizmetlerini sunmaktadır. Bir tüketici, daha uygun fiyatlar dahilinde, ucuz bilet satın almak istiyorsa, bu vaziyette bir takım özelliklere dikkat etmesi, promosyonlu biletlere göz atması ve bu biletleri satın alırken, iptal özellikleri ile ilgili da bilgi sahibi olması ehemmiyetlidir.
Hangi biletler iptal edilemez?
  Bildiğiniz gibi, indirim ve promosyon özelliklerine sahip olan ürünlerde, bilet iptal etme işlemleri bazı meseleleri da beraberinde getirmektedir. Hava yolu şirketlerinin sunduğu avantajlar arasında yer alan bu biletleri iptal etmek için, bir takım cezai işlemlere tabi tutulmak olası olabiliyor. Bundan kaynaklı olarak, net tarih belli olduğu vaziyetlerde, indirimli uçak bileti almak önerilir.
  Bir takım biletlerde, vergiler düşük tutulurken, biletlerin iptal edilmesi vaziyetinde ise, alınmayan vergiler ve ek fiyatlar de buna tabi tutulabilmektedir. Böylelikle de uçak bileti meblağı, kişiye iade edilmeyebilir. Şayet ki, uygun uçak bileti satın almak istiyorsanız, öncelikle, bu özelliklere dikkat etmenizde yarar var.
Promosyonlu uçak biletleri
  Sektörde hizmet veren pek çok aracı firma bulunsa da, elbette ki bu firmalar arasından doğru seçimler yapmak ehemmiyetli bir yere sahiptir. Yıllardır profesyonel olarak, online işlemler menüsü ve promosyonlu uçak biletleri ile hizmet veren ‘ ‘biletucuz ‘’ ülke bünyesinde hizmet veren hava yolu şirketleri ile tüketiciler arasında ki irtibatı kurmaktadır. Böylelikle aktüel olarak promosyonlu ucuz bilet listesini de azaları ile paylaşırken, 07.07.2017 tarihinde aktüellenmiş liste ise şu şekilde sunulmaktadır.
·  Ankara- İzmir
·  Ankara- Diyarbakır
·  Ankara- Samsun
·  İstanbul- Konya
·  İstanbul- Amsterdam
·  İstanbul- Berlin
·  İstanbul- Erzurum
·  İstanbul- Kosice
·  İstanbul- Denizli
·  İstanbul- Ankara
·  İstanbul- Denizli
·  Kayseri- İzmir
·  Gaziantep- Antalya
·  İzmir- İstanbul
Mevcut vaziyette, İstanbul’ dan kalkış gösterecek olan uçuş seferleri her ne kadar daha fazla olsa da, belirlenmiş aralıklar ile promosyonlu uygun uçak bileti ürünleri için, farklık görmek olası oluyor. Bundan dolayı da daimi olarak bu listeyi izlemek, tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarına ekonomik olarak karşılık verebilecektir.
Bilet sorgulama hizmetleri
  Bilet satın almış olan yolcuların, bilet bilgilerini aktüel olarak kontrol etmelerini istemeleri halinde ise, ‘’ biletucuz ‘’ un sunduğu bir özellik olan ‘’ e- bilet görüntüleme ‘’ penceresi bu kapsamda tüketicilere yardımcı oluyor. Böylelikle, ‘’ e- bilet görüntüleme ‘’ ana sayfa üzerinden seçenek edilerek, satın alınmış hava yolu firması seçiminden sonra da en ucuz uçak bileti dahilin de satın alınan biletlerin, bilgilerine oldukça kolay bir şekilde erişilebilecektir. Her daim uçak biletlerinde daha ucuz ücretlerden faydalanmak için, ‘’ biletucuz’’ takip edilerek, tüm ayrıntıları ile beraber, biletler satın alınabilir. Unutmayın ki, 9 taksit seçenekleri de sunulan diğer özellikler arasında.


Uçak Bileti Alırken Nelere Dikkat Etmek Gerekir?

Uçak Bileti Alırken Nelere Dikkat Etmek Gerekir?

  Daha hızlı ve güvenli olarak erişim sağlamak isteyen tüketiciler, elbette ki hem daha uygun fiyatlar istemekte hem de bunun yanı sıra, erişim sırasında diğer imkanlardan yararlanmak istemektedir. Peki, bunların yanı sıra, uçak bileti satın alırken nelere dikkat etmek gerekiyor? Bilet satın almadan önce ve sonra hangi hususlara dikkat etmekte yarar var? Daha ucuz bilet nasıl satın alırım? Ucuz biletlerin diğerlerinden farkı ne? Tüm bu konularda bilgi sahibi olmak için aşağıda ki başlıklara göz atabilirsiniz.
Bilet satın alırken dikkat edilecek hususlar nelerdir?
  Şayet ki, uygun uçak bileti satın almak istiyorsanız, bunun için öncelikle erken rezervasyon fırsatlarından istifade etmeniz gerektiğini bilmeniz gerekiyor. Her ne kadar normal fiyatlar da, eskisi kadar yüksek olmasa da, daha ucuz olarak satın almak istiyorsanız, uçuş tarihinden takriben olarak 1 ay öncesinden satın alınan biletler, yarı yarıya ve hem de yaklaşık olarak 1/3 ücretine satın alınabiliyor. Örnek olarak; 100 TL ye satın alacağınız bir bileti, erken rezervasyon yaptığınızda 29,99 TL gibi bir ücret tüketicilerine destek verecektir.
Bilet satın almadan önce;
  Bilet satın almadan önce, ucuz bilet arayışındayken, elbette ki seçenek edilen aracı site oldukça ehemmiyetlidir. İlk olarak, kredi kartı ile ödeme yapacaksanız, güvenli 3D ödeme sistemlerinin olduğuna özen gösteriniz. Böylelikle ‘’ biletucuz ‘’ bünyesinde yapılacak olan kredi kartı ödemeleri, güvenli ödeme seçeneklerine sahip olmasından dolayı, her hangi bir mesele yaşanmasına müsaade etmiyor.
  Yukarıda ki bilgilere ek olarak, satın alınan biletlerin özelliklerinde, bagaj kapasiteleri yer alacaktır. Şayet ki, yanınıza götüreceğini eşyalar 15 kilogram ve üzeri ise,  bu vaziyette 20 kg veyahut 30 kg’ a kadar müsaade veren hava yolu şirketlerinin biletlerine göz atmak ehemmiyetlidir. Ters taktirde, bilet özelliklerinde 15 kg’ a kadar izin veriliyorsa, sizlerden ek fiyatlar isteyebilir. Yeniden ucuz uçak bileti satın alırken bu özellikleri de göz önünde bulundurmanız önerilmektedir.
Bilet satın aldıktan sonra;
  Biletleri satın aldıktan sonra ise, belirlenmiş vakitlerden önce, check- in işlemlerinin yapılması gerekmektedir. Şayet ki, uçuş kartlarınızı almazsanız, uçağa biniş esnasında problemler yaşayacaksınız. Check- in işlemleri ise, hava alanlarında belirlenmiş noktalar dahilinde ya da ana sayfa üzerinde bulunan online check- in penceresi üzerinden yapılabilmektedir. Buna da dikkat etmek uçak bileti al işlemleri dahilinde ehemmiyetli olacaktır.
Ucuz bilet almak için neler yapmak gerekir?

  Aslında, ucuz uçak bileti satın almak için, erken rezervasyon yapmak yeterli olacaktır. Bunun yanı sıra, daimi olarak ülkemizde hizmet veren hava yolu şirketlerinin bilet fiyatlarını mukayese ederek, aralarından en uygun olanları tercih edilebilir. Bu listeleri ise tek bir liste halinde almak ve karşılaştırmak istiyorsanız, ana sayfa üzerinde yer alan uçak bileti ara motorunu kullanarak, destek alabilirsiniz.
Biletucuz’ u Seçin Kârlı Çıkın

Biletucuz’ u Seçin Kârlı Çıkın

  Erişim çeşitleri arasında, daha önceki senelerde her ne kadar kara yolu ile erişim yaygın olarak seçenek edilse de, son zamanlarda artık eş değer olarak, hava yolu erişimlerine da bir hayli ehemmiyet verilmektedir. Elbette ki uçak ile erişim, kara yolu erişimlerine göre kat ve kat daha hızlı olmasından dolayı, pek çok kişinin zamandan tasarruf edebilmesini sağlamaktadır. Acil yetişilecek bir toplantı, bir aile yemeği veyahut özel bir gün için, kilometrelerce yolu, ne yazık ki saatler sürerek kat edebiliyorsunuz. Bu vaziyette da ne yazık ki gitmeniz şart olan noktaya oldukça geç erişmeniz halinde, erişilecek olanları kaçırıyorsunuz. Böylelikle de tüketiciler artık uçak bileti satın alarak, gidecekleri yerlere, oldukça uygun ücretlere ve hızlı bir şekilde gerçekleştiriliyorlar.
Bilet ücretleri pahalı mı?
  Her ne kadar daha önceki dönemlerde uygun uçak bileti bulmak zor olsa da, artık günümüz de hizmet veren hava yolu şirketlerinin artış göstermesi ile doğru orantılı olarak, ücretlerde da bir düşüş yaşanmaktadır. Tüm hava yolu şirketleri birbirleri ile bir rekabet içerisinde olmalarından dolayı, ücretlerde yaşanılan düşüşler, yolculara fırsat tanıyor. Böylelikle artık çok daha iyi fiyatlar dahilin de biletler satın alarak, yolcular gerçekleştirebiliyorsunuz.
49,99 TL ‘ ye bilet satın alabilir miyim?
  Şöyle bir vaziyet var ki, 49,99 TL ye bilet satın alabileceğiniz gibi, doğru vakiti seçenek ederseniz, ‘’ biletucuz ‘’ tarafından, 19,99 TL’ ye dahi biletler satın alabilmek olası oluyor. Nasıl oluyorsa hava yolu şirketleri ile erişim sağlamak bu kadar ucuz diye düşünüyorsanız, erken rezervasyonun ucuz uçak bileti istikametinde yardımcı olduğunu bilmenizi isteriz.
  Elbette ki son dakika alınan biletlerde 49,99 TL’ den başlayan fiyatlar ile 500 TL’ ye kadar bilet bulabilmek mümkün oluyor. Uçuş tarihiniz ile bileti satın aldığınız tarih ne kadar uzak olursa, bilet ücretleri da o kadar düşük oluyor. Son vakitlere bırakılan fiyatlar ise, koltukların büyük bir bölümünün dolu olmasından kaynaklı olarak yükseklik gösteriyor. Yeniden elbette ki promosyonlu uçak bilet listelerine erişerek, bu kapsamda daha uygun uçak bileti satın alınabile de, erken rezervasyon kadar indirim kazanmak olası olmuyor.
Kredi kartı ile satın alabilir miyim?
  Şayet ki, hava yolu şirketlerine veyahut şehir ve kazalarda bulunan şubelerine ziyaret gerçekleştirmeniz olanaksız ise, bu vaziyette; kredi kartı bilgilerini kullanarak, ucuz bilet almak olası oluyor. Kredi kartına ise 9 taksit olanağını biletucuz azaları kullanabilirken, kart numarası, kart üzerinde yer alan isim ve soyisim, son kullanma tarihi ve kredi kartının arka bölümünde yer alan güvenlik kodu bilgilerini kullanarak, bilet satın alınabilmektedir.
Ödemeler güvenli mi?
  ‘’ Biletucuz ‘’ resmi web sayfası üzerinden satın alınan biletler, uçak bileti almak isteyenler için, güvenli ödeme seçenekleri ile beraber bitirmektedir. Böylelikle de her hangi bir mesele olmadan, satın alma işlemleri güvenli bir şekilde gerçekleşecektir. 


Biletucuz’ dan Ucuz Bileti Yakala

Biletucuz’ dan Ucuz Bileti Yakala

  Bildiğiniz gibi son senelerde hava yolu şirketlerine verilen ehemmiyet bir hayli artmış vaziyette. Bu da kuşkusuz ki, hem oldukça güvenli, hem daha hızlı ve bunun yanı sıra ücretlerde yapılan indirim ve fırsatlar. Kampanya ve indirim dahilin de artık uçak bileti daha ucuz yollar ile satın alınabilmektedir. Bunlar arasında, promosyonlu biletler olduğu gibi, yeniden bunlara ek olarak, indirim kodları ve erken rezervasyon olanakları da uçak biletlerini daha ekonomik yolları le almaya olanak sağlamaktadır. Peki, ucuz bilet almak isteyenler ne yapması gerekiyor?
Rezervasyonları erken yapın
  Örnek olarak, yarın için bir bilet satın almak istiyorsanız, aslında bu vaziyette pekte yapacak bir şey görünmüyor gibi. Ancak yeniden yarın için bilet satın alacaklar, promosyonu bilet listelerine göz atabilirler. Genel olarak İstanbul ağırlıklı olsa da, Ankara ve İzmir’ den pek çok bölgeye en uygun uçuşlar sağlanmaktadır. Elbette ki yeniden her gün farklık gösterebileceği gibi, hava yolu şirketlerine bağlı olarak diğer şehirlerden de promosyonlu uygun uçak bileti satın alarak yolculuk yapmak olası oluyor.
  Elbette ki, rezervasyonlarını erken yapanlar her vakit kazanıyor. Örnek olarak, normal koşullarda, 399,00 TL olan bir uçak bileti, erken rezervasyon olanakları dahilinde 49,99 TL gibi bir ücret ile tüketicilere eşlik edebiliyor. Bu da erken rezervasyon yapmanın avantajları arasında bulunurken, yeniden seçenek edilen uçuşun, sefer esnasında verilen ikramları ve koltuk sınıfı, ücretleri etkileyen etkenler arasında. Bu özelliklere de göz atarak, ‘’ biletucuz’’ bünyesinde bulunan tüm hava yolu şirketlerinin sağlamış olduğu indirimli fırsatlardan istifade edebilir, ucuz uçak bileti satın alabilirsiniz.
Kredi kartına 9 taksit olanağı
  Her ne kadar bu konuda kullanıcılar tedirgin olsalar da, bilmeniz gerekir ki, ‘’ biletucuz ‘’ dahilinde bulunan hava yolu şirketlerinden alınacak olan biletler, güvenli ödeme seçenekleri ile tüketicilerine sunulmaktadır. Böylelikle hem kredi kartı bilgileriniz ile daha güvenli olarak biletleri satın alabilecek, hem de bununla beraber 9 taksit olanaklarından yararlanarak, daha ucuz bilet satın almanın talihini yakalayabileceksiniz.
Kredi kartı ile nasıl bilet alırım?

  Kredi kartı ile uçak bileti almak isteyenlerin, öncelikle, internet üzerinden yapılan alışverişlere evvelce müşteri hizmetlerinden onaylamış olması gerekmektedir. Kartınız şayet ki aldığınızdan itibaren, online alışverişlere müsaade ediyorsa, her hangi bir işlem yapmanıza da gerek kalmıyor. Böylelikle, kredi kartı bilgilerini kullanarak, ana sayfa üzerinde yer alan uçak bileti motoru üzerinden ihtiyaç duyulan uçuş bilgilerini girerek, sonrasında ise ödeme sayfasından, kredi kartı bilgileri arsında yer alan; kredi kartı numarası, kart üzerinde yer alan isim ve soyisim, kart son kullanma tarihi ve arka bölümde yer alan güvenlik numarası bilgileri dahilinde, satın alma işlemleri gerçekleştirilebilecektir. Fırsatlardan haberdar olmak için, ‘’ biletucuz ‘’ web sayfasını daimi izleyebilir, daha uygun ücretlere erişebilirsiniz.
Biletucuz’ a Abone Ol Fırsatları Yakala

Biletucuz’ a Abone Ol Fırsatları Yakala

  Erişim seçenekleri arasında her ne kadar daha önceki vakitlerde kara yolu ve raylı erişimler seçenek edilse de, son zamanlarda hava yolu şirketlerine verilen ehemmiyet de bir hayli artmış vaziyette. Bunun sebebi ise, daha hızlı ve güvenli olmasının yanı sıra, ücretlerinin da eskisine göre oldukça uygun olması ile ilgilidir. Sizlerde artık en uygun uçak bileti satın alarak, yolcularınızı daha kısa müddetlerde gerçekleştirebilirsiniz. Peki, en uygun fiyatlar dahilinde biletlere nasıl erişebilirsiniz?
Abone ol, haberdar ol
  ‘’ Biletucuz ‘’ bu sektörde, azalarına, daha ucuz bilet sunmak yerine, aracı olarak görev almaktadır. Ülkemizde hizmet veren hava yolu şirketlerinin, uçuş seferleri ile ilgili tüm bilgileri sistemlerinde bulundurması dahilin de, tüm şirketlerin ücretlerini aynı liste üzerinde bulmaya olanak tanıyor. Böylelikle de uçak bileti ücretlerini karşılaştırmak ve aralarından en uygun olanını seçenek etmek daha kolay hale geliyor. Peki, fırsat ve kampanyalardan sizleri haberdar edecek bir sistem yok mu? Elbette ki bu da olasıdır. Bu sayfa üzerinde, ana sayfa kullanılarak, ‘’ ABONE OL ‘’ penceresi üzerinden, e- mail adresi, isim ve soy isim bilgilerinizi kullanarak, sayfaya abone olabilirsiniz. Abone olan azalar için ise fırsat ve kampanyalar olduğu vaziyetlerde bilgilendirme yapılarak, daha uygun ücretlere erişilebiliyor.
Erken rezervasyon ile en ucuz bilet sizin olsun
  Şayet ki, daha ucuz uçak bileti satın almak istiyorsanız, bu vaziyette uçuş tarihinizi belirlemeniz ve haftalar veyahut aylar öncesinden rezerve faktörüz ya da satın almanız gerekiyor. Örnek olarak; Türk Hava Yolu erişim firması dahilinde bir bilet satın almak istiyorsunuz. Bu hafta içerisinde bilet ücretleri 400 TL’ ye yakın öyle değil mi? Bir de sorgulamalarınızı, birkaç hafta ya da 1-2 ay sonrasına yapmanız öneriliyor. Göreceksiniz ki bilet ücretlerinde ciddi düşüşler yaşanarak, en ucuz bilet sizlerin karşısına çıkarılacak.
Diğer hava yolu şirketleri daha uygun
  Şayet ki, THY ile uçmak istemiyor ve fiyatlar biraz pahalı geldi diyorsanız, internet sitesi tabanında kayıtlı olan pek çok değişik hava yolu şirketi dahilinde seçimlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Hava yolu şirketlerinden bazıları ise şunlar olurken, uçak bileti almak isteyenlerin bilgisine şu şekilde sunulabilir.
·  AtlasJET
·  AnadoluJET
·  BoraJet
·  FLYPGS
·  OnurAir
·  SunExpress
Yukarıda yer alan hava yolu şirketleri, belirlenmiş indirim ve kampanyalar dahilinde, müşterilerine ucuz bilet olanağı sağlarken, söz ettiğimiz gibi erken rezerve ve satış işlemleri dahilinde çok daha ekonomik olabilmektedir.
29,99 TL ‘ye uçak bileti satın almak ister misiniz?

  Şayet ki, otobüs ücretlerinden dahi daha düşük bir bilet sahibi olmak istiyorsanız doğru yerdesiniz. Tek yapmanız şart olan, abone olmak, fırsatlardan haberdar olmak ve bunun yanı sıra promosyonlu biletleri daimi izlemek. Elbette ki uçuş tarihinize uzak bir bilet seçenek ederek 29,99 TL gibi çok cüzi bir miktara bilet satın alma işlemlerinizi de gerçekleştirebilirsiniz.
Video odaklı bir hayli çalışmalar, sosyal ağda tabii görünsün veyahut görünmesin çok sayıda sponsorlu video izliyoruz, çünkü ağların gelirlerinde marka iş birlikleri son derece önemli bir yer tutuyor. Türkiye’de yakın vakitte tanıtımı yapılan yerli video platformu, BrandFace ise daha dolaysız bir model izleyerek sadece video reklamlara odaklanıyor. BrandFace, kullanıcıların favori markaları için kendi reklam filmlerini yayınlamasını ve bunun karşılığında gelir yaratmasına olanak sağlıyor. Fikir olarak takriben beş senelik bir geçmişe sahip olduğu belirtilen BrandFace, Rasim Üner’in teşebbüsü. Yıldız Teknik Üniversitesi Kimya Mühendisliği mezunu olan Rasim Üner, İngiltere’de pazarlama ve idare alanlarında yüksek lisans yaptıktan sonra Türkiye’de değişik sektörlerde yaratıcı işlerde çalışmış. 2015 seneninde teşebbüsçülüğe soyunan Üner, uzun müddettir olgunlaştırdığı BrandFace fikrini, 15 kişilik bir ekiple takriben altı ayda geliştirip hayata geçirmiş. 100 bin dolar teşebbüs anaparasıyla kurulan BrandFace, bugüne kadar dışarıdan yatırım almamış. BrandFace ilk lansmanını geçtiğimiz Ekim ayında marka elçileri Ceyhun Yılmaz, Ekin Türkmen ve Aylin Aslım’ın katılımıyla yapmıştı. BrandFace öncelikle bundan 5 sene önce bir TV formatı olarak şekillendi. Emelimiz gençlere her gün kullandıkları ve onların kişiliklerini belirleyen markaları veya sosyal mesuliyet projelerini, yeniden onların anlatmasını sağlayacak bir müsabaka formatı kurgulayarak yaratıcılığı özgürleştirmekti. Yıllar içinde hem dijital çağın gelişimi hem de sosyal medyanın hayatımızdaki rolünün belirleyiciliği ile beraber bir dijital projeye çevrildi. Kitle kaynaklı yeni nesil bir reklam ajansı BranFace.tv web adresi ve Android tabanlı mobil uygulamasından kullanılabilen BrandFace, kitle kaynaklı yeni nesil bir reklam ajansı gibi çalışıyor. Ana sayfasında kullanıcıların reklam videolarını hazırladığı markalar, yüzleriyle birlikte öne çıkıyor.  Dileyen herkes favori markasıyla alakalı 29 saniyelik kendi video reklamını platforma yükleyebiliyor. Bu videolar arasından en yüksek seyirci beğenisi ve izlenme sayısına erişenler sistem kurucusu Mr OK’in beğenisine sunuluyor. Her hafta seçilen sekiz video, camekana çıkıyor ve bunlar arasından OK alan kullanıcılar ödüllendiriliyorlar. BrandFace, 2015 yılının sonuna kadar her haftanın birincisine bin liralık ödül verdiğini söylüyor. BrandFace yarışma ve ödül konseptini sosyal sorumluluk projelerine de uyarlayarak her ay kazanan bir yapımcısına 2 bin 500 lira değerinde sosyal sorumluluk ödülü veriyor. Yılın BrandFace’ini yapan kullanıcıları ise 50 bin liralık büyük ödül bekliyor. BrandFace tıpkı Facebook ve Twitter gibi bir sosyal ağ. Daha doğrusu dikey bir sosyal ağ! Facebook ve Twitter’a kıyasla hedef kitlesi yaratıcılar olan, her yaştan yaratıcı zihinlere açık bir sosyal ağ. Bir çok farkı var BrandFace’in. Bunlardan en belirleyici olanıysa, her hafta kullanıcılarını ödüllendiren bir sisteme sahip olması. Kısaca BrandFace sizi kullanmayan tek sosyal ağ. :) Ödüller yaratıcılığına güvenen kişileri markalar ve sosyal sorumluluk projeleri odağında düşünmeye teşvik ediyor. Markalar için yaratıcı fikir fabrikası Kullanıcıların kendi yaptıkları videoların popülerliği ile ilgili Scorp Türkiye’den iyi bir örnek. Reklam videolarını gönüllü bir şekilde izlemek kulağa biraz meseleli gelse de, videoların orijinalliği ve neyle karşılaşacağınızı bilememe hissi merakla birinden diğerine geçerken BrandFace’te keyifli zaman geçirmenizi sağlıyor. Ancak daha yolun başında olan BrandFace’in daha zengin ve yaratıcı işler için biraz daha vakte ihtiyacı olduğu söylenebilir. Çünkü BrandFace.tv’in direk markalara bağlı oluşu, platformun yaratıcı sürecini sınırlayıcı nitelikte olabilir. Profesyonel ekipler tarafından markaların kontrolünde hazırlanan reklam filmleri dahi bazen markaların itibarını yaralayıcı nitelikte olabiliyor. Bununla beraber sosyal ağlar, amatör reklamların başarısını daha ispat etmiş değil. BrandFace.tv’de kullanıcılarını ödüllendiren çok kolay bir sistem heyetti. Sizi siz yapan markaların hayatınızdaki tesirini, marka ile aranızdaki ilişkiyi anlatan 29.sn’lik videolar çekiyor ve yüklüyorsunuz. En çok izlenme ve beğeni sayısına göre sistemin kurucusu Mr.OK en beğendiği 8 videoyu o haftanın sergenine çıkarıyor. Biz buna OK olmak diyoruz. Ve yarış başlıyor. 
Yeni Nesil Bir Video Kanalı

Yeni Nesil Bir Video Kanalı

Video odaklı bir hayli çalışmalar, sosyal ağda tabii görünsün veyahut görünmesin çok sayıda sponsorlu video izliyoruz, çünkü ağların gelirlerinde marka iş birlikleri son derece önemli bir yer tutuyor. Türkiye’de yakın vakitte tanıtımı yapılan yerli video platformu, BrandFace ise daha dolaysız bir model izleyerek sadece video reklamlara odaklanıyor. BrandFace, kullanıcıların favori markaları için kendi reklam filmlerini yayınlamasını ve bunun karşılığında gelir yaratmasına olanak sağlıyor. Fikir olarak takriben beş senelik bir geçmişe sahip olduğu belirtilen BrandFace, Rasim Üner’in teşebbüsü. Yıldız Teknik Üniversitesi Kimya Mühendisliği mezunu olan Rasim Üner, İngiltere’de pazarlama ve idare alanlarında yüksek lisans yaptıktan sonra Türkiye’de değişik sektörlerde yaratıcı işlerde çalışmış. 2015 seneninde teşebbüsçülüğe soyunan Üner, uzun müddettir olgunlaştırdığı BrandFace fikrini, 15 kişilik bir ekiple takriben altı ayda geliştirip hayata geçirmiş. 100 bin dolar teşebbüs anaparasıyla kurulan BrandFace, bugüne kadar dışarıdan yatırım almamış. BrandFace ilk lansmanını geçtiğimiz Ekim ayında marka elçileri Ceyhun Yılmaz, Ekin Türkmen ve Aylin Aslım’ın katılımıyla yapmıştı. BrandFace öncelikle bundan 5 sene önce bir TV formatı olarak şekillendi. Emelimiz gençlere her gün kullandıkları ve onların kişiliklerini belirleyen markaları veya sosyal mesuliyet projelerini, yeniden onların anlatmasını sağlayacak bir müsabaka formatı kurgulayarak yaratıcılığı özgürleştirmekti. Yıllar içinde hem dijital çağın gelişimi hem de sosyal medyanın hayatımızdaki rolünün belirleyiciliği ile beraber bir dijital projeye çevrildi. Kitle kaynaklı yeni nesil bir reklam ajansı BranFace.tv web adresi ve Android tabanlı mobil uygulamasından kullanılabilen BrandFace, kitle kaynaklı yeni nesil bir reklam ajansı gibi çalışıyor. Ana sayfasında kullanıcıların reklam videolarını hazırladığı markalar, yüzleriyle birlikte öne çıkıyor.  Dileyen herkes favori markasıyla alakalı 29 saniyelik kendi video reklamını platforma yükleyebiliyor. Bu videolar arasından en yüksek seyirci beğenisi ve izlenme sayısına erişenler sistem kurucusu Mr OK’in beğenisine sunuluyor. Her hafta seçilen sekiz video, camekana çıkıyor ve bunlar arasından OK alan kullanıcılar ödüllendiriliyorlar. BrandFace, 2015 yılının sonuna kadar her haftanın birincisine bin liralık ödül verdiğini söylüyor. BrandFace yarışma ve ödül konseptini sosyal sorumluluk projelerine de uyarlayarak her ay kazanan bir yapımcısına 2 bin 500 lira değerinde sosyal sorumluluk ödülü veriyor. Yılın BrandFace’ini yapan kullanıcıları ise 50 bin liralık büyük ödül bekliyor. BrandFace tıpkı Facebook ve Twitter gibi bir sosyal ağ. Daha doğrusu dikey bir sosyal ağ! Facebook ve Twitter’a kıyasla hedef kitlesi yaratıcılar olan, her yaştan yaratıcı zihinlere açık bir sosyal ağ. Bir çok farkı var BrandFace’in. Bunlardan en belirleyici olanıysa, her hafta kullanıcılarını ödüllendiren bir sisteme sahip olması. Kısaca BrandFace sizi kullanmayan tek sosyal ağ. :) Ödüller yaratıcılığına güvenen kişileri markalar ve sosyal sorumluluk projeleri odağında düşünmeye teşvik ediyor. Markalar için yaratıcı fikir fabrikası Kullanıcıların kendi yaptıkları videoların popülerliği ile ilgili Scorp Türkiye’den iyi bir örnek. Reklam videolarını gönüllü bir şekilde izlemek kulağa biraz meseleli gelse de, videoların orijinalliği ve neyle karşılaşacağınızı bilememe hissi merakla birinden diğerine geçerken BrandFace’te keyifli zaman geçirmenizi sağlıyor. Ancak daha yolun başında olan BrandFace’in daha zengin ve yaratıcı işler için biraz daha vakte ihtiyacı olduğu söylenebilir. Çünkü BrandFace.tv’in direk markalara bağlı oluşu, platformun yaratıcı sürecini sınırlayıcı nitelikte olabilir. Profesyonel ekipler tarafından markaların kontrolünde hazırlanan reklam filmleri dahi bazen markaların itibarını yaralayıcı nitelikte olabiliyor. Bununla beraber sosyal ağlar, amatör reklamların başarısını daha ispat etmiş değil. BrandFace.tv’de kullanıcılarını ödüllendiren çok kolay bir sistem heyetti. Sizi siz yapan markaların hayatınızdaki tesirini, marka ile aranızdaki ilişkiyi anlatan 29.sn’lik videolar çekiyor ve yüklüyorsunuz. En çok izlenme ve beğeni sayısına göre sistemin kurucusu Mr.OK en beğendiği 8 videoyu o haftanın sergenine çıkarıyor. Biz buna OK olmak diyoruz. Ve yarış başlıyor. 
Video odaklı bir hayli çalışmalar, sosyal ağda tabii görünsün veyahut görünmesin çok sayıda sponsorlu video izliyoruz, çünkü ağların gelirlerinde marka iş birlikleri son derece önemli bir yer tutuyor. Türkiye’de yakın vakitte tanıtımı yapılan yerli video platformu, BrandFace ise daha dolaysız bir model izleyerek sadece video reklamlara odaklanıyor. BrandFace, kullanıcıların favori markaları için kendi reklam filmlerini yayınlamasını ve bunun karşılığında gelir yaratmasına olanak sağlıyor. Fikir olarak takriben beş senelik bir geçmişe sahip olduğu belirtilen BrandFace, Rasim Üner’in teşebbüsü. Yıldız Teknik Üniversitesi Kimya Mühendisliği mezunu olan Rasim Üner, İngiltere’de pazarlama ve idare alanlarında yüksek lisans yaptıktan sonra Türkiye’de değişik sektörlerde yaratıcı işlerde çalışmış. 2015 seneninde teşebbüsçülüğe soyunan Üner, uzun müddettir olgunlaştırdığı BrandFace fikrini, 15 kişilik bir ekiple takriben altı ayda geliştirip hayata geçirmiş. 100 bin dolar teşebbüs anaparasıyla kurulan BrandFace, bugüne kadar dışarıdan yatırım almamış. BrandFace ilk lansmanını geçtiğimiz Ekim ayında marka elçileri Ceyhun Yılmaz, Ekin Türkmen ve Aylin Aslım’ın katılımıyla yapmıştı. BrandFace öncelikle bundan 5 sene önce bir TV formatı olarak şekillendi. Emelimiz gençlere her gün kullandıkları ve onların kişiliklerini belirleyen markaları veya sosyal mesuliyet projelerini, yeniden onların anlatmasını sağlayacak bir müsabaka formatı kurgulayarak yaratıcılığı özgürleştirmekti. Yıllar içinde hem dijital çağın gelişimi hem de sosyal medyanın hayatımızdaki rolünün belirleyiciliği ile beraber bir dijital projeye çevrildi. Kitle kaynaklı yeni nesil bir reklam ajansı BranFace.tv web adresi ve Android tabanlı mobil uygulamasından kullanılabilen BrandFace, kitle kaynaklı yeni nesil bir reklam ajansı gibi çalışıyor. Ana sayfasında kullanıcıların reklam videolarını hazırladığı markalar, yüzleriyle birlikte öne çıkıyor.  Dileyen herkes favori markasıyla alakalı 29 saniyelik kendi video reklamını platforma yükleyebiliyor. Bu videolar arasından en yüksek seyirci beğenisi ve izlenme sayısına erişenler sistem kurucusu Mr OK’in beğenisine sunuluyor. Her hafta seçilen sekiz video, camekana çıkıyor ve bunlar arasından OK alan kullanıcılar ödüllendiriliyorlar. BrandFace, 2015 yılının sonuna kadar her haftanın birincisine bin liralık ödül verdiğini söylüyor. BrandFace yarışma ve ödül konseptini sosyal sorumluluk projelerine de uyarlayarak her ay kazanan bir yapımcısına 2 bin 500 lira değerinde sosyal sorumluluk ödülü veriyor. Yılın BrandFace’ini yapan kullanıcıları ise 50 bin liralık büyük ödül bekliyor. BrandFace tıpkı Facebook ve Twitter gibi bir sosyal ağ. Daha doğrusu dikey bir sosyal ağ! Facebook ve Twitter’a kıyasla hedef kitlesi yaratıcılar olan, her yaştan yaratıcı zihinlere açık bir sosyal ağ. Bir çok farkı var BrandFace’in. Bunlardan en belirleyici olanıysa, her hafta kullanıcılarını ödüllendiren bir sisteme sahip olması. Kısaca BrandFace sizi kullanmayan tek sosyal ağ. :) Ödüller yaratıcılığına güvenen kişileri markalar ve sosyal sorumluluk projeleri odağında düşünmeye teşvik ediyor. Markalar için yaratıcı fikir fabrikası Kullanıcıların kendi yaptıkları videoların popülerliği ile ilgili Scorp Türkiye’den iyi bir örnek. Reklam videolarını gönüllü bir şekilde izlemek kulağa biraz meseleli gelse de, videoların orijinalliği ve neyle karşılaşacağınızı bilememe hissi merakla birinden diğerine geçerken BrandFace’te keyifli zaman geçirmenizi sağlıyor. Ancak daha yolun başında olan BrandFace’in daha zengin ve yaratıcı işler için biraz daha vakte ihtiyacı olduğu söylenebilir. Çünkü BrandFace.tv’in direk markalara bağlı oluşu, platformun yaratıcı sürecini sınırlayıcı nitelikte olabilir. Profesyonel ekipler tarafından markaların kontrolünde hazırlanan reklam filmleri dahi bazen markaların itibarını yaralayıcı nitelikte olabiliyor. Bununla beraber sosyal ağlar, amatör reklamların başarısını daha ispat etmiş değil. BrandFace.tv’de kullanıcılarını ödüllendiren çok kolay bir sistem heyetti. Sizi siz yapan markaların hayatınızdaki tesirini, marka ile aranızdaki ilişkiyi anlatan 29.sn’lik videolar çekiyor ve yüklüyorsunuz. En çok izlenme ve beğeni sayısına göre sistemin kurucusu Mr.OK en beğendiği 8 videoyu o haftanın sergenine çıkarıyor. Biz buna OK olmak diyoruz. Ve yarış başlıyor. 

18 Temmuz 2017 Salı

Alüminyum Tel ve Levha Üretici Firma Hizmeti

Alüminyum Tel ve Levha Üretici Firma Hizmeti

  Alüminyum, özellikleri ve yapısı gereği, hem endüstriyel ihtiyaçlara hem de şahsi ihtiyaçlara karşılık vermesi ile beraber, oldukça yaygın bir kullanım alanına sahiptir. Elbette ki alüminyum malzemelerden üretilen ürünlerde alternatiflere göz atmak olasıdır. Bunlar arasında, alüminyum levha ve alüminyum tel en çok kullanım alanlarına sahip olurken, üretici firmalar tarafından değişik özelliklere sahip olan tel imalatları ve kullanım alanları ise şu şekilde olmaktadır.
Alüminyum tel kullanım alanları
  Yeniden, alüminyum levha üreticileri, tel imalatları de gerçekleştiriyor olurken, değişik kullanım alanlarına hizmet vermektedir. Genel olarak, kablo ve hortum sektöründe kullanıldığı bilinen bu teller, coaxial kabloların örgü işlemlerinde kullanıldığı bilinir. Yüksek direnç ele geçirmek hesabına, örgü makinelerinde kullanımı daha kolay hale getirmektedir. Genel olarak 0.12 mm ve 3.00 mm çap aralıklarında kullanım olanağı sağlar. Kısaca, kullanım alanları ile ilgili birkaç madde vermek gerekirse, bilgiler şöyledir.
·  Hanelerde ve diğer enerji ağlarında kullanım sağlanır
·  Uçaklarda ve diğer erişim araçlarında farklı amaçlar için kullanılır
·  Kablo örgüleme işlemlerinde seçenek edilir
 Hafif ve kullanışlı
  Her ne kadar kimi sektörde bakır tel kullanımı da gerçekleştirilse de, alüminyum tel bakır tellere göre oldukça daha hafif olmasından dolayı hem fiyat açısından hem de hafifliği açısından tercih edilmektedir.
  Yeniden sektörde hem hafiflik hem de maliyetli olması ile birlikte, alüminyum levha firmaları ve tel üreticileri, üretmekte oldukları bu telleri, ABC ve AER kablolarının izoleli ve izolesiz olarak, askı teli şeklinde de tercih etmektedirler.
Sineklik kullanımında alüminyum
  Yeniden kişisel kullanımlar için, alüminyum levha sineklikprofilleri de günümüzün istek ve ihtiyaçları arasında bulunmaktadır. Sinekliklerin daha sağlam ve kullanışlı olması adına, etrafında kullanılan çerçeveler, alüminyum malzemelerden üretilmektedir.
Dolap kapaklarında alüminyum
  Yeniden mutfak dolapları kapaklarında da alüminyum çerçeveler, daha şık ve çağdaş bir görünüm açısından kullanıcısına destek vermektedir.  Elbette ki, tasarımına ve üretilen ürüne göre, alüminyum levha ücretlerifarklık gösterirken, bu vaziyette, farklı üreticilerden ücret listesi almak, daha ekonomik alışverişler adına ehemmiyetli bir yere sahip oluyor.
Alüminyum levha üretici firmalar
  Alüminyum malzemelerden üretilen, yassı ürünler, haddeleme metodu ile üretilmektedir. Bu metot ile üretilen ürünler ise, alüminyum levha çekme ürünleri olarak piyasada satışa sunulurken, farklı fiyatlar dahilinde, ebatlarına ve kalınlıklarına göre işlem görür. Genel olarak standart kalınlıklar ve ebatlar aşağıda ki gibi sıralanabilir.
Levha kalınlıkları ve ölçüleri
  İlk olarak 10 mm, sonrasında ise sırayla; 12 mm, 15 mm, 20 mm, 25 mm, 50 mm olarak kalınlıklara sahip olmaktadır. Elbette ki yeniden tüketicilerin isteklerine göre özel kalınlıklarda da alüminyum çekme ürünleri sunulabilmektedir. Bu vaziyette ise alüminyum levha imalatı için fiyatlar farklılık gösterebilecektir. Standart olarak satışa sunulan levha ölçüleri ise aşağıda ki gibidir.
·  150x 100 santimetre
·  150x 200 cm
·  150x 300 cm
·  150x 400 cm
Alüminyum firmalarına buradan erişin
  Türkiye’ de hizmet veren Alüminyum firmaları, her şehir ve kaza de bulunan şirketleri ve fabrikaları ile hizmetlerini sürdürmektedir. Firma sepeti bünyesinde, ülkede bulunan tüm firmalara tek çatı altından erişebilmek elbette ki olasıdır. Bu sayfa üzerinden, firma bilgileri, iletişim ve adres bilgileri, satışa sunduğu ürünler, özel imalat ürünleri ve çok daha fazla ayrıntıya erişebilmek olası olmaktadır. En uygun ücretleri sizlere sunmak hesabına hizmet veren ‘’ Firma Sepeti ‘’ tabanında bulundurduğu işletmeler ile daha uygun ücretleri azalarına sunmak için çalışmalarını sürdürmektedir. Böylelikle her tüketici de kendi bütçesine ve ihtiyacına yönelik seçimler yapabileceklerdir.