19 Eylül 2016 Pazartesi

ANDROİD TELEFONDA GMAİL ŞİFRESİ NASIL DEĞİŞTİRİLİR

Android telefonda Google Play Store şifresi nasıl değiştirilir? Google Play Store şifremi unuttum. Telefonda açık unutulan Gmail şifresi nasıl değiştirilir? Tablette Gmail şifre değiştirme. Android cep telefonu ve tablette şifre değiştirme nasıl yapılır? Gmail şifremi unuttum? Google Play Store şifremi unuttum? E-posta şifremi unuttum şifre kırma açma adımları. Android işletim sistemine sahip cep telefonunda veya tablet cihazında tanımlı Gmail / Google Play Store hesabının şifresini kolay şekilde değiştirebilirsiniz. Android cihazdan gmail e-posta hesabına erişim sağlayamıyorsanız ve Google Play Store hesabınızda e-posta tanımlıysa bu şifrenizi değiştirebilirsiniz. Gmail şifremi unuttum ve güvenlik sorularının cevaplarını da hatırlamıyorum diyorsanız, aşağıdaki ilgili adımları uygulayarak Gmail şifresini de değiştirebilmeniz mümkündür. Unutulan şifrenizin sıfırlama ve yenileme adımlarını aktarıldığı şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Bu durumda bir bilgisayardan veya mobil cihazdan gmail.com sitesine girmeniz gerekmektedir. Bu anda karşınıza "Şifrenizi mi unuttunuz?" Ekrana gelecek, bu kısımdaki seçeneklere cevap veremiyorsanız karşınıza gelen "Farklı bir soru deneyin" seçeneğini kullanınız. Güvenlik sorularına cevap veremezseniz ve android cihaz yanınızda mevcut değilse google, "oturum açmaya çalışan mail hesabının siz olduğunuzdan kişinin siz olduğunuzu doğrulayamadığından bu hesapta şu anda oturum açamazsınız." şeklinde bir uyarı alırsınız. Bu durumda karşınıza farklı bir soru deneyin seçeneği karşınıza iki ya da üç kez gelecektir. Bu seçeneklerden biri tabletinize / cep telefonunuza bir sıfırlama yöntemi gönderecektir. Gelen bildirime dokunarak ya da bilgisayarda yer alan sayıyı gelen bildirim seçeneğine yazarak şifrenizi sıfırlayarak yenileyebilirsiniz. Şifre yenileme ve sıfırlama, işlemine başladığınız bilgisayar veya mobil cihaz üzerinden yapılacaktır. 

PAYLAŞ

Yazar:

0 yorum: