6 Eylül 2016 Salı

TÜRK MODACI RİO OLİMPİYATLARINDA

İsmini daha önce duyup duymadığınızı bilmiyorum ama bundan sonra sürekli duyacağınıza inanıyorum. Kendisi Türkiye'de yetişmiş ve burada ülkemizde on dokuz yıl modacılık yapmış biri Zeynep Kartal. Sonra eşinin işleri nedeniyle zorunlu sebeplerle İngiltere'ye gitmiş ve orada hayatın en önemli değişimlerini yaşamış biri. Çok kısa bir sürede sadece 5 yıllık bir sürede dünya starlarını giydiren bir süper bir tasarımcı olmuş. Hatta giydirmekle kalmayarak albüm kapaklarını ve firmaların marka logolarını da tasarlamış. Ama Türk olduğunu da hiç inkar etmemiş Zeynep Kartal. ve her zaman bununla gurur duyduğunu ifade etmiş, her yerde dile getirmiş. Yaşamında ne gibi sürprizler olacak. Türk ezgileri olacak mı, geçmiş dönem mi olacak, modern kıyafetler mi olacak? Modern kıyafetler olacak. Sürprizler de olacak ama onları şimdi açıklamayalım.  İngiltere'de parlamentoda defile yapabilecek kadar büyük bir modacı oldunuz.. Mezun olduğunuz okul herhalde gurur duyuyordur sizinle. Manchester kendtinde okuyup mezun olduğum kolejin bu yıl tüm şehirde yer alan billboard'lara benim fotoğraflarımı yapıştırdı. Üstünde de “Bu star bizim okulumuzdan çıktı” yazıyordu. Benim ilk dilim İngilizce değil. Ben Manchester’da okula başladığımda hiç iyi İngilizce konuşamıyordum. Ben hem okudum, hem başardım hem de İngilizce öğrendim. Kolejden Mezun olduktan sonra ise dünya starları giydiren yepyeni bir tasarımcı oldum. O yüzden önemsiyorlar Zeynep Kartal”ı. “Konuştuğunuz diliniz ne olursa olsun, başarabilirsiniz ve starları giydiren bir tasarımcı olabilirsiniz”

PAYLAŞ

Yazar:

0 yorum: