24 Ağustos 2016 Çarşamba

BİR DOĞA HARİKASI DİDİM

Yaz aylarının sonuna doğru gelinmesi ile beraber vatandaşlar tatilin tadını çıkartmak istiyor. Türkiye’de yaz mevsimi yaklaşık üç ay yaşandığı için tatilciler bu zamanlarda tatili doyasıya tatil keyfi yaşamak istiyorlar. Çalışan kişiler; yogun çalışma temposundan dolayı tatil için genellikle pek vakit ayıramıyorlar. Bayram ve özel günlerle tatillerini birleştirmek istiyorlar. Turizm’in bu sene ölü bir sezon geçirmesi üzerine oteller fiyatlarını taban fiyat altına çekti. Kurban bayramında tatil planları yapanlar için mükemmel fırsatlar bulunuyor. Turizm haberleri tarafından derlediğimiz tatil bölgelerini sizlerle paylaşacağız. Yaz aylarının sonuna gelinmesi ile birlikte vatandaşlar tatilin tadını doyasıya çıkartmak istiyor. Türkiye’de yaklaşık üç ay yaz mevsimi yaşandığı için tatil keyfini doyasıya yaşamak istiyorlar. Vatandaşlar işler güçler nedeniyle tatil için genellikle vakit ayıramıyorlar. Bayram ve özel günlerle tatillerini birleştirmek istiyorlar. Turizm’in bu sene ölü bir sezon geçirmesi üzerine bölgedeki bütün oteller otel fiyatlarını taban fiyatında altına indirdi. Kurban bayramında tatil planları yapanlar için mükemmel fırsatlar bulunuyor. Turizm haberleri tarafından derlediğimiz tatil bölgelerini sizlerle paylaşacağız. Didim nerelere gidilir? Aydın’ın turistik ilçesi olan Didim’de bu sene tatilinizi geçirebilirsiniz. Türkiye’de ölü bir turizm sezonu geçirilmesine rağmen Didim ilçesinde tatilde bu durum biraz daha seyrediyor. Didim gezilecek yerler bakımında oldukça göze hoş gelmektedir. Priene Antik Şehri, Faustina Hamamı, Bafa Gölü Tabiat Parkı, Saplı Ada, Altınkum Plajı ve Didim’in müzelerini gezebilirsiniz. Didim turizm ilçesinde mükemmel bir gece hayatı sizleri bekliyor. Fethiye gezme amaçlı nerelere gidilir? Muğla’nın turizm hangi yönünden ilgi çeken ilçelerinden bir tanesidir. Ölü turizm sezonu Fethiye’de biraz daha farklı geçmektedir. Sizler de tatilinizi Fethiye’nin plajlarında geçirebilirsiniz. Fethiye gezilecek yerler bakımından ilgi çekicidir. Ölüdeniz, Telmessos Antik Kenti, Kelebekler Vadisi, Kabak Koyu, Gemiler Adası, Kayaköy, Çalış Plajı, Babadağ ve On İki Adalar kesinlikle ziyaret edilmelidir. Fethiye’nin gezilecek bölgesi oldukça fazladır. Tatil, gezi ve mükemmel ortam sizleri bekliyor.


PAYLAŞ

Yazar:

0 yorum: