22 Ağustos 2016 Pazartesi

DOKUNMATİK TELEFONLAR

Cep telefonu çıktı çıkalı artık alışveriş yapmıyorum. Çünkü teknoloji o kadar ilerledi ki artık internet ortamından satılan ne varsa  görebiliyorum. Cep telefonları model bakımından pek çok  çeşidi mevcut.
Sıradan telefonlara kıyasla dokunmatik telefonlar iyi bir düzeyde işletim sistemine sahip. Aynı zamanda faturalar ve bankacılık işlemleri de bu küçük beyinlerde gerçekleşmesi de hayatı kolaylaştırıyor. Akıllı telefonların işletim sistemi kategorisinde;
Google Android, Apple İOS, Microsoft Phone ve Windows Phone7, RIM Blackberry OS gibi işletim sistemi yüklü olan cihazları akıllı telefon kategorisinde düşünebiliriz.
Zamanda yolculuk yaparsak ilk akıllı telefon 1992 yılında IBM tarafından üretilmişti. Normal telefon dışında takvim, adres defteri, e-posta uygulaması, note pad , faks alışverişi yapan ve oyun oynayabildiğimiz bir telefon idi.
Günümüz piyasalarında Samsung Android işletim sistemi ile  telefon piyasasında ilk sıralarda yerine almaktadır. Ardından apple gelmekte.

PAYLAŞ

Yazar:

0 yorum: